شهریه ثبت نام مقاطع مختلف تحصیلی افزایش یافت

فائزی با بیان اینکه شهریه ثبت نام مقاطع مختلف تحصیلی از دو و نیم تا چهار و نیم میلیون تومان افزایش پیدا کرد گفت: افزایش شهریه ثبت‌نام دانش‌آموزان توسط وزارتخانه آموزش و پرورش انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «‌محمد فائزی» شامگاه سه‌شنبه( ۱۱ مرداد) در برنامه گفت‌و‌گوی خبری مدت زمان تمدید ثبت نام دانش‌آموزان را تشریح کرد و اظهار داشت: ثبت‌نام دانش‌آموزان همچنان در حال انجام است و محدودیتی در این حوزه وجود ندارد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه بعضی از مدارس خاص خصوصی قوانین خود را در حوزه ثبت نام دنبال می‌کنند افزود: کلیه مدارس دولتی استان گیلان آماده ثبت‌نام از دانش‌آموزان هستند از طرفی نرخ مصوب ثبت‌نام هم به همه مدارس استان ابلاغ شده است. 

 

فائزی با تاکید بر اینکه افزایش شهریه ثبت‌نام دانش‌آموزان توسط وزارتخانه آموزش و پرورش انجام گرفته است اضافه کرد: این مقدار افزایش شهریه برای مقطع دبستان حدود ۳۲.۷۸ درصد یعنی حدود دو نیم میلیون تومان بیشتر به نسبت سال گذشته بوده است.

 

وی میزان افزایش شهریه مقطع متوسطه اول را ۳۵.۲ صدم درصد معادل سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به نسبت سال قبل اعلام کرد و گفت: شهریه ثبت نام متوسطه دوم نیز ۳۵.۱۷ درصد معادل چهار و نیم میلیون تومان در مقایسه با سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اضافه کرد: همه مراکز ثبت‌نام در مدارس استان گیلان باید اطلاعیه ثبت‌نام و شهریه‌ها که شامل شماره تلفن‌های ستاد ثبت‌نام و مراجع دریافت نظرات و شکایات است را در مدارس به طوری که در معرض دید اولیا باشد نصب نمایند.

 

فائزی با بیان اینکه اولیا دانش‌آموزان در صورت اعتراض به روند ثبت‌نام میتواند از طریق تلفن و آدرس سایتی که در برگه ستاد ثبت‌نام وجود دارد اعتراض خود را اعلام کنند خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان گیلان اعتراضات اولیا و دانش آموزان از نحوه ثبت‌نام و برخورد مدارس را با جدیت پیگیری می‌کند.

کد خبر 1202322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha