اعزام ۶۳ مبلغ به نقاط مختلف شهرستان زیرکوه

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: طی محرم و صفر ۶۳ مبلغ بومی و غیربومی در زیرکوه جهت پرداختن به موضوعات جهاد تبیین، بیان دستاوردهای جامعه اسلامی و جوانی جمعیت حضور دارند.

حجت الاسلام «احمد اسماعیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: شعار محوری سازمان تبلیغات اسلامی در ماه محرم امسال امیدآفرینی است چرا که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است.

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه در ادامه بیان کرد: امیدآفرینی ریشه ای ترین جهاد در میدان جهاد تبیین است و محور گفتمانی امسال سازمان تبلیغات اسلامی در ماه‌های محرم و صفر نیز بر این موضوع متمرکز است.

 

وی با اشاره به حضور ۶۳ مبلغ بومی و غیربومی در زیرکوه طی محرم و صفر گفت: تعداد ۶۳ مبلغ به شهر و روستاهای شهرستان زیرکوه همزمان با آغاز ماه محرم اعزام شدند و تفسیر سوره فجر را بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام اسماعیلی ادامه داد: تبیین دیدگاه‌ها و افکار مردم کوفه در زمان امام حسین(ع) و تبیین دستاوردها و تهدیدهای جامعه اسلامی و موضوع جوانی جمعیت از مهم ترین محورهای فعالیتی مبلغان خواهد بود.

 

وی درخصوص دیگر برنامه های ماه محرم و صفر در زیرکوه گفت: برپایی هیئت های عزاداری، ایستگاه‌های صلواتی و دسته روی از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی زیرکوه طی ماه محرم و صفر است.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه در پایان با اشاره به دهه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه های توجیهی این ماه عزیز در زیرکوه است.

 

 

کد خبر 1202324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha