ساخت یکصد واحد مسکونی برای نیازمندان  به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی ملایر

فارسی گفت: ساخت یکصد واحد مسکونی برای محرومان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به بسیج سازندگی شهرستان ملایر واگذار شده که ۷ واحد آن در حال تکمیل است و ما بقی نیز در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار شبستان  از ملایر «علی اصغر فارسی» امروز  در نشست خبری با اصحاب رسانه با تسلیت ایام ماه محرم و فرا رسیدن تاسوعاغو عاشورای حسینی گفت: حوزههای مقاومت و پایگاههای بسیج در مساجد در این ایام برنامه های مختلف عزاداری  را در مساجد دارند.

 

 فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: سپاه نیز در کنار  هیات های مذهبی و نیروهای انتظامی شهرستان مسئولیت حوزه امنیتی را در برنامه های محرم بر عهده دارد و در کنار مردم است.

 

 وی با اشاره به اینکه امروز  دشمن با ترویج بی حجابی و بی عفتی در سطح جامعه به دنبال بی ارزش کردن بانوان ما است افزود:  با توجه به روحیه انقلابی گری و قدرت ایران در جنگ نظامی، دشمنان به این نتیجه رسیده اند که برای مقابله با این ملت، باید فرهنگی برهنگی را بین بانوان رواج دهند.

فارسی با تاکید بر فعالیت بیشتر بانوان محجبه در عرصه های عفاف و حجاب بیان کرد: همه ما باید در این مقطع زمانی رسانه باشیم و در این راستا از هر راهی از جمله ساخت کلیپ های موثر و تولید محتوا حتی یک نفر را از دل دشمن بیرون بکشیم..

وی به تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر به ریاست امام جمعه و دبیری سپاه ناحیه ملایر اشاره و مطرح کرد: در حوزه عفاف و حجاب کار را در حوزه فرهنگی و با اقناع گری پیش می بریم.

فارسی  با بیان اینکه در این زمینه تیم هایی از خواهران بسیجی تشکیل شده است که با اغناگری، تذکر و توزیع بسته های فرهنگی در دهه عاشورا به مقابله با بی حجابی و بی عفتی می پردازند.

گفت:  در این طرح برادران بسیجی در قالب معین و پشتیبان عمل می کنند، تاکید کرد: در این حوزه نباید تنش ایجاد کرد بنابراین ما از طریق عرصه های فرهنگی ورود کردیم.

  واگذاری ساخت یکصد واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد ملایر

وی در بخش دیگری با اشاره به ساخت 100 واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط بسیج سازندگی، گفت: 7 واحد در حال تکمیل است و ساخت بقیه واحدها نیز در حال پیگیری است.

فارسی از راه اندازی ” قرارگاه اشتغالزایی در روستای حسین آباد ناظم” خبر داد و افزود: تمام محصولات تولیدی  در این قرارگاه بر اساس استانداردهای علمی تولید، بسته بندی و برچسب زده شده و به بازار ارائه می شوند.

فارسی در بخش دیگری با بیان اینکه نیروهایی انقلابی در راس کار قرار گرفتند که دغدغه مردم را دارند، مطرح کرد: برپایی میزهای خدمت در نقاط مختلف شهرستان توسط فرماندار ویژه ملایر کار بسیار خوبی است و باید رسانه ای شود.

وی تصریح کرد: در این میزهای خدمت هر آنچه که قابلیت تحقق داشته باشد، پس از بازدیدهای میدانی و مطالبات مردمی مصوب می شود.

فارسی با تاکید بر اینکه برپایی میزهای خدمت کار بسیار خوبی است که فرمانداری به نمایندگی از دولت انجام می دهد، افزود: برپایی این میزهای خدمت در مردم داری بسیار موثر است.

 قلم اصحاب رسانه در تراز انقلاب اسلامی باشد

در ادامه «ناصر قوامی»  با بیان اینکه اصحاب رسانه باید آگاهانه و با بصیرت قلم بزنند و به نفع جریان های استکباری گام بر ندارند، گفت: قلم خبرنگاران باید به اندازه، به موقع، عادلانه، آگاهانه مدبرانه، منصفانه رسالت خود را انجام دهند.

مسئول بسیج رسانه همدان  منش با تاکید بر توجه ویژه خبرنگاران به جایگاه خود در زمینه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: امروز باید برای حل مشکلات رویکرد مسئله محوری و قلمی در تراز انقلاب برای افزایش سرمایه های نظام و انقلاب داشته باشیم.

قوامی منش با بیان اینکه قلم  رسانه باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و در اجاره احزاب سیاسی نیست، مطرح کرد: قلم خبرنگاران باید مشکل گشا و امیدآفرین و در تراز انقلاب اسلامی باشد تا به سمت هدایت گری و تعالی پیش رود.

شهرام ذبیحی  نیز با بیان اینکه کلیه سهمیه جذب نیرو در بسیج رسانه محقق شده است، گفت: با پیگیری های انجام شده توانستیم برای چند کارگاه اشتغال زایی از جمله پرورش ماهی و کارگاه مبل و منبت از طریق جهاد سازندگی تسهیلات اشتغالزایی دریافت کنیم.

مسئول بسیج رسلانه ملایر از توزیع بسته های معیشتی بین اعضای فعال بسیج رسانه خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه تیراندازی با هماهنگی سپاه ناحیه ملایر، دیدار با خانواده شهید شاخص سال، دیدار و نشست های تخصصی صمیمی با مسئولین و امام‌ جمعه با همکاری نمایندگی خانه مطبوعات در ملایر از جمله برنامه های هفته خبرنگار در ملایر است.

کد خبر 1202355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha