درخشش دانش‌آموز کانون شهید مطهری اندیمشک در جشنواره فرهنگی هنری «فردا»

صادقی گفت: «هانیه شریفی‌پویا» از دبیرستان فرزانگان اندیمشک توانست در جشنواره فرهنگی هنری «فردا» در رشته انتظار و مهدویت رتبه نخست و در رشته گردشگری نیز رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.

«روح‌الله صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از درخشش دانش‌آموز اندیمشکی در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری «فردا» خبر داد و اظهار کرد: «هانیه شریفی‌پویا» دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان و عضو کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری اندیمشک توانست در این جشنواره در رشته انتظار و مهدویت به رتبه نخست و در رشته گردشگری نیز به رتبه سوم دست پیدا کند.

 

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک افزود: در این جشنواره در بخش ویژه کانون‌ها در مرحله استانی نیز «نرگس حسنی‌مفرد» در رشته کاشی‌کاری، «مرضیه زاده‌چراغ» در رشته ساخت پنجره مشبک، «مینا خداکرمی» در رشته ادیت عکس و گروه سرود دبیرستان نیکان، انتخاب شده و به مرحله کشوری راه یافته بودند.

 

وی اذعان کرد: جشنواره فرهنگی هنری «فردا» فرصت بسیار مناسبی را جهت کشف دانش‌آموزان مستعد در رشته‌های مختلف فراهم کرده که در این همین راستا کانون شهید مطهری شهرستان اندیمشک حضور چشمگیری در آن داشته است.

 

کد خبر 1202366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha