حیات و هویت ملی ما در گرامیداشت مناسبت های ملی، دینی و فرهنگی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه حیات و هویت ملی ما در گرامیداشت مناسبت های ملی، دینی و فرهنگی است، گرامیداشت مناسبت ها شکوه و عظمت ایران اسلامی را به نمایش می گذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(12مرداد)، در گرامیداشت مراسم سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهارداشت: مناسبت های دینی، ملی و مذهبی در خلق حماسه ها و در نشان دادن شکوه و عظمت ایران اسلامی تاثیرگذار هستند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: این مناسبت ها را باید به گونه ای نشان دهیم که باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی شوند و نشان دهیم ملتی زنده، پابرجا و قوی هستیم که در راستای ارزش های اسلامی مستحکم ایستاده و رو به جلو حرکت می کنیم؛ ولو با فراز و فرودهایی روبرو شویم.

 

وی با بیان اینکه گرامیداشت این مناسبت ها پیامی در پی دارد، عنوان کرد: مناسبت های ملی، فرهنگی و دینی باعث امید و تقویت دوستان و سبب ناامیدی و ضعف و دشمنان ما می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گرامیداشت مناسبت های مختلف اشاره کرد و گفت: این شورا موظف است که با گرامیداشت مناسبت ها عظمت و شکوه نظام جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارد.

 

وی به بیان آثار و برکات گرامیداشت مناست های ملی، فرهنگی و مذهبی پرداخت و اظهارکرد: حیات و هویت ملی ما در گرامیداشت این مناسبت ها است و خلق حماسه ها آثار فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دارد ولی متفاوت از همه اینها است.  

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گرامیداشت مناسبت ها، یادآور شد: نقش آفرینی این شورا سبب شده تا با وجود دشمنی های دشمنان بستری  فراهم شده که عظمت و شکوه و افتخار آفریده شود و نشان دهد دشمنی دشمنان در داخل و خارج مانع رسیدن ما به قله های رفیع نشود.

 

وی اظهار کرد: باید در سایه همفکری و اندیشه ورزی و بهره مندی از ابتکارات و ایده های نو بتوانیم به گونه ای عمل کنیم که فردای ما از امروز بهتر باشد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان به وجود خلأ تولید محصولات فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: باید محصولات فرهنگی را در داخل استان تولید کرد و در این راستا از تسهیلات کم بهره استفاده شود، این اقدام برای جوانان نیز می تواند سبب ایجاد اشتغال شود.

کد خبر 1202390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha