نیم میلیون نفر از جمعیت آذربایجان غربی واکسن نزده اند

سیدجلیل موسوی گفت: متاسفانه بیش از نیم میلیون نفر در استان هیچ اقدامی برای زدن واکسن کرونا نکرده‌اند.

«سیدجلیل موسوی»، در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: همچنان نیم میلیون نفر از جمعیت این استان، هیچ اقدامی برای زدن واکسن کرونا نکرده‌اند که رقمی قابل حدود یک ششم از کل جمعیت است.

 

دبیر قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود: متاسفانه مردم برای زدن دُز چهارم واکسن به منظور جلوگیری از ابتلای به کرونا هیچ اقدامی نکرده اند.

 

وی اضافه کرد: هنوز حدود یک ششم از کل جمعیت استان هیچ اقدامی برای دریافت واکسن نکرده اند.

 

این مسئول با بیان اینکه استقبال از دُز چهارم و یادآور کرونا در این استان کم بوده، گفت: طبق آخرین آمار، ۳۴ درصد مردم آذربایجان غربی دُز سوم، ۷۵.۵ درصد دُز دوم و ۸۴ درصد دُز نخست واکسن کرونا را در استان تزریق کرده‌اند.

 

موسوی ادامه داد: باید برای جلوگیری از تداوم خیز هفتم و افزایش روزافزون مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌ها، زمینه استقبال مردم از واکسن افزایش یابد.

 

دبیر قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲ هزار نفر برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه داشته‌اند.

 

گفتنی است، در حال حاضر ۳۴۴ بیمار در بخش‌های کرونایی مراکز درمانی و بیمارستان‌های این استان بستری هستند که از این تعداد ۱۴۱ نفر تست مثبت کرونا دارند.

کد خبر 1202492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha