مسجد و امام محوری گفتمان غالب در خراسان جنوبی است

ذاکریان گفت: توسعه قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء به شهرستان‌ها و برقراری ارتباط با ائمه جمعه موجب شده که امروز گفتمان امام و مسجد محوری گفتمان غالب در خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجتبی ذاکریان» امروز (۱۲ مرداد) در مراسم تکریم و معارفه دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی خراسان‌ جنوبی، اظهار کرد: پایه های اولیه جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۴ در خراسان جنوبی شکل گرفت و اکنون شرایط ما در جبهه فرهنگی انقلاب قابل قبول است.

 

دبیر سابق جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی در ادامه با بیان اینکه مسئله مسجد و امام محوری به عنوان یک گفتمان غالب در استان مطرح است، افزود: فهم ما بر اساس منظومه فکری مقام معظم رهبری این بود که واقعا نسخه نجات بخش همین به نمایش در آوردن یک الگو و پشتوانه ای است که بتواند ما را از گرفتاری ها و معضلات نظام بروکراسی خلاص کند و یک الگوی حکمرانی متناسب با مرحله دولت اسلامی قرار بدهد.

 

وی بیان کرد: ۹۰ درصد کار قرارگاه صرف تحقق این نقشه و شناسایی هایی شد که با ائمه جماعات انجام دادیم.

 

ذاکریان خاطر نشان کرد: توسعه قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء به شهرستان‌ها و برقراری ارتباط با ائمه جمعه موجب شده که امروز گفتمان امام و مسجد محوری گفتمان رایج در استان است.

 

دبیر سابق جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از نیمی از مجامع تخصصی در استان شکل گرفته است، عنوان کرد: امیدواریم پس از وقفه چندماه همین مسیر با قوت و جدیت بیشتر ادامه پیدا کند.

 

گفتنی است در این مراسم از زحمات ذاکریان قدردانی و «مجتبی حسین پور» به عنوان دبیر جدید جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی معرفی شد.

کد خبر 1202509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha