شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در اجرای برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی نقش موثری دارد

حقایقی گفت: فارس در برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی، موفق عمل کرده است و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این حوزه نقش موثری ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید حسین حقایقی»، امروز (چهارشنبه 12 مرداد) در مراسم تودیع، تکریم و معارفه روسای سابق و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس که با حضور معاون حقوقی و مجلس و امور استانهای شورای هماهنگی کشور برگزار شد، گفت: شیراز همواره مامن بزرگان دینی و ادبی و علما بوده است و فتوای آیت الله میرزای شیرازی در تحریم تنباکو از افتخارات شهر ماست‌.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس افزود: حجت الاسلام «رضایی» در سمت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس منشا خدمات بسیاری بودند و در راهپیمایی های ملی و مذهبی همواره پای کار بوده که موجب شد تا شیراز همواره در این حوزه بدرخشد و پیشرو باشد.

وی اضافه کرد: فارس در برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی، موفق عمل کرده است و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این حوزه نقش موثری ایفا می کند.

حقایقی تاکید کرد: نگاه استاندار فارس به حوزه فرهنگی نگاه اولویتی است و استان فارس در حوزه عفاف و حجاب نگاه راهبردی و موفق داشته و تشکیل کمیته عفاف و حجاب نمونه آن است.

وی گفت: فارس از نظر فرهنگی دارای ظرفیت های غنی است و در نقشه مهندسی فرهنگی، الگوی سایر استان ها قرار گرفته است و در بزرگداشت شهید «اسکندری» نیز به عنوان یک ظرفیت غنی، برنامه ریزی شده تا به بهترین شکل ممکن عمل شود.

کد خبر 1202517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha