تشییع شهید «اسکندری» در روز عاشورا حماسه دیگری در فارس رقم می زند

حجت الاسلام عرب انصاری گفت: مسئولان فارس تدبیر خوبی در تشییع شهید «اسکندری» اندیشیده اند که این تشییع مقارن با روز عاشورا باشد که موجب می شود حماسه دیگری در فارس در روز عاشورا رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمدمهدی عرب انصاری»، امروز (چهارشنبه 12 مرداد) در مراسم تودیع، تکریم و معارفه روسای سابق و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) گفت: امیدواریم توفیق این را داشته باشیم که همواره مبلغان پیام عاشورا باشیم و امیدواریم که شهید «اسکندری»، الگوی نسل های آتی باشد.

معاون حقوقی و مجلس و امور استان های شورای هماهنگی کشور افزود: اینکه شیراز مامن سومین حرم اهل بیت (ع) است، عنایتی است که پروردگار متعال به این دیار داشته و وجود مبارک ائمه اطهار (ع) در مشهد مقدس، قم و شیراز منبع خیر است.

وی اضافه کرد: اینکه رهبر معظم رهبری (مدظله العالی) در رهبری انقلاب اسلامی همواره موفق عمل کرده اند به این دلیل است که دل و گوش به ائمه عصمت و طهارت (ع) سپرده اند.

حجت الاسلام عرب انصاری تاکید کرد: فارس ۱۵ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و شهدا همواره راهنما و ناظر ما هستند و شهید «اسکندری» قبل از اینکه سر از بدنش جدا شود در زمان حیاتش سرش را تقدیم کرده بود و این افتخار دیار فارس است.

وی ادامه داد: مسئولان فارس تدبیر خوبی در تشییع شهید «اسکندری» اندیشیده اند که این تشییع مقارن با روز عاشورا باشد که موجب می شود حماسه دیگری در فارس در روز عاشورا رقم بخورد.

معاون حقوقی و مجلس و امور استان های شورای هماهنگی کشور اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید پا به پای نماینده ولی فقیه در فارس حرکت داشته باشد که در فارس شاهد این حرکت خوب و مستمر بوده ایم.

وی گفت: امروز این معارفه با سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مقارن شده است و این شورا از سال ۵۹ تاکنون منشا خدمات فراوانی بوده است و در لحظه شناسی و انجام حرکت به موقع مطلوب عمل کرده است.

حجت الاسلام عرب انصاری تصریح کرد: اولویت ما این است که کار توسط مردم انجام شود و همکاری نهادهای دولتی و روحانیت و ... در پیشبرد اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس نقش موثری داشته است.

کد خبر 1202526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha