بیان دستاوردهای عاشورا راه پیروزی بر جنگ نرم است

حجت الاسلام کمالی گفت: ما امروز در جبهه جنگ نرم و ترکیبی دشمن قرار داریم و برای پیروز شدن باید دستاوردهای عاشورای حسینی و انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، جلسه بصیرتی هادیان سیاسی و مربیان صالحین امروز (۱۲ مرداد) با حضور نماینده مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان زیرکوه برگزار شد.

 

حجت الاسلام «امین رضا کمالی» در این جلسه اظهار داشت: امام حسین (ع) برای تربیت آمد و ایشان فرمودند که جریان ما و بنی امیه تا قیامت در تقابل هستند.

 

وی بیان کرد: جریان کُفر ترامپ و دار و دسته اش و جریان حق و ایران اسلامی همواره با هم در تقابل هستند و آمریکا برای اینکه خود را در دنیا ثابت کند در سراسر دنیا مهره چینی و به اصطلاح خود نظم نوین جهانی طراحی کرده است.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اينكه امروز در جبهه جنگ نرم قرار داریم، گفت: برای مقابله و پیروزی در این جنگ باید دستاوردهای عاشورا و انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کنیم.

 

حجت الاسلام کمالی ادامه داد: برژینسکی می‌گوید ایران مشروعیت بین المللی را به چالش کشید و مهره چینی نکرد بلکه صفحه شطرنج جهانی را به هم ریخت.

 

وی با اشاره به جنگ ترکیبی عنوان کرد: دشمنان برای اینکه جلوی حرکت توفنده ایران اسلامی را بگیرند جنگ‌ ترکیبی را تحمیل کرده اند و سند ۲۰۳۰ یکی از زوایای این جنگ است.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان داشت: جنگ‌ نیابتی شیعه لندن نشین و سنی آمریکایی را راه انداختند و جنگ اقتصادی جنگ دیگری است که بر علیه ایران راه انداختند و این موضوعات وابسته به جنگ ترکیبی هستند.

 

 

کد خبر 1202544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha