دشمن با راه‌اندازی ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان به دنبال فروپاشی خانواده است

گراوندی با تاکید بر مراقبت از خانواده‌ها در برابر اقدامات دشمن در زمینه فرهنگی گفت : دشمن با راه اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال فروپاشی خانواده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «روح الله گراوندی» امروز (چهارشنبه ۱۲ مرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: نیروی انتظامی دزفول در زمینه تامین نظم امنیت مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی و مدیریت ترافیک با تمام توان تلاش خواهد کرد و در این زمینه کاملا هوشیار خواهد بود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با بیان اینکه مردم عاشق نظام و ولایت هستند‌افزود: مدیران و کارمندان برخی ادارات ناخواسته و از روی غفلت با یک اظهار نظر غلط و رفتار نادرست موجب دلسردی و ناراحتی مردم از نظام می شوند.

 

وی عنوان کرد: تعداد زیادی از مردم به ما مراجعه و از رفتار برخی کارمندان با ارباب رجوع شکایت می کنند ما نیز در این زمینه پیگیری های لازم را انجام می دهیم اما ضرورت دارد مدیران ادارات مراقب رفتار کارمندان خود و همچنین خطرات فضای دروغین مجازی باشند.

 

گراوندی تاکید کرد: مدیران باید در تراز جمهوری اسلامی باشند چرا که ما خواستار وجود مدیرانی هستیم که دلسوز و کاردان باشند.

 

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه ۲۰۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان در جهان بر علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند ادامه داد: هدف این شبکه ها فروپاشی بنیان خانواده ها در جمهوری اسلامی است هرچند دشمن تاکنون موفق نبوده اما قطعا یک دشمن ضعیف و ساده نیست بنابراین باید در این زمینه کاملا هوشیار باشیم.

 

فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به رصد مستمر فضای مجازی شهرستان توسط پلیس فتا، اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه یاد آور شد: مدیران باید مراقب اظهار نظرهای خود و کارمندانشان در فضای مجازی باشند تا با نشر غلط برخی مطالب و اقدامات نادرست موجب دلسردی و یا انحراف مردم نشوند.

 

کد خبر 1202550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha