هم افزايى شبكه سلامت با شبكه هاى عمومى/برنامه سازى بر مبناى فكر و ايده جديد

معاون سیما در جريان بازديد از شبكه سلامت گفت: در دوره تحولى با برنامه ريزى بايد با هم افزايى بين شبكه اى، پيوند اين شبكه با ديگر برنامه هاى سلامت محور شبكه هاى عمومى و پرمخاطب برقرار شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت سیما؛ محسن برمهانى معاون سيما در جمع مديران و برنامه سازان شبكه سلامت ضمن عرض تسليت ايام شهادت سرور و سالار شهيدان حضرت امام حسين(ع) و ياران باوفاى ايشان گفت: موضوع سلامت از جمله نيازهاى اولويت دار مخاطبان رسانه بوده است و اين مهم براى رسانه نيز درجه اهميت بالايى دارد و به همين دليل نخستين بازديد رسمى ام را از بين شبكه هاى تلويزيون، با اين شبکه آغاز كردم.

وى، وجود حس همدلانه و تعامل در اين شبكه به اذعان همكاران و مديران آن را ارزشمند دانست و افزود: برنامه سازی در اين شبكه نيازمند فکر و ايده هاى جدید است تا مرجعيت اين شبكه تخصصى حفظ و ارتقا يابد.

معاون سيما ادامه داد: در دوره تحولى با برنامه ريزى بايد با هم افزايى بين شبكه اى، پيوند اين شبكه با ديگر برنامه هاى سلامت محور شبكه هاى عمومى و پرمخاطب برقرار شود به طورى كه مخاطب در امتداد برنامه هاى پزشكى و بهداشتى شبكه هاى اصلى، براى دنبال كردن مبسوط تر مباحث و كسب اطلاعات تخصصى بيشتر به شبكه سلامت راهنمايى شود.

محسن برمهانى تصريح كرد: شبکه سلامت در دوره مديريتى دكتر قاسمى افزایش ميزان مخاطب را تجربه كرده كه شايد بخشى به علت شيوع كرونا و مراجعه بيشتر مخاطبان باشد اما قطعا ماحصل تلاش ها و برنامه ريزى همكاران و تهيه كنندگان شبكه نيز بوده است.

وى گفت: شبکه تخصصی با ماموریت هاى تعريف شده اش، طيف مخاطبان مشخص خود را دارد و نبايد از آن انتظار يك شبكه عمومى را داشت، اما مهم جریان سازی و تاثیرگذاری شبكه تخصصى بر روى جامعه هدفش است.در خصوص شبكه سلامت هم همين است، ما بايد يك سال آينده اين شبكه را ارزيابى كنيم كه چقدر در راستاى ماموریتش حرکت کرده و در جلب نظر مخاطب موفق بوده است.

معاون سيما با بيان اينكه شبکه های مختلف سيما در حكم یک منظومه هستند گفت: نبايد انتظار داشت شبکه سلامت به عنوان يك عضو تخصصى اين منظومه ساختارها و قالب هاى مختلف برنامه سازى را در خود جاى دهد. به طور نمونه ساختار فيلم و نمايش، بايد در راستاى ماموريت شبكه در جدول پخش سهم داشته باشد.

وی در پایان بر ارتقای زیبایی شناسی و هویت بصری شبکه نيز تاکید کرد.

گفتنی است در ابتداى این نشست دکتر قاسمی مدیر شبکه سلامت گزارشی درباره توفيقات و تعامل شبكه با اركان نظام سلامت كشور و برنامه های جدید ارائه کرد. همچنين مدیران گروه و برخی تهیه کنندگان این شبکه نیز دغدغه های خودشان را با معاون سیما مطرح کردند. 

محسن برمهانى در پايان اين نشست از بخش هاى مختلف شبكه بازديد كرد و به همكاران خداقوت گفت.

سعید سلطانی مشاور اجرایی و مدير دفتر معاون سیما، مرتضی طاهری سرپرست مالی و اداری سیما و حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما در این بازدید معاون سیما را همراهی کردند.

کد خبر 1202559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha