«هادی بیاتی» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان شد

هادی بیانی با حکم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «محمدرضا عسگریان» در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان ضمن قدر دانی از تلاش های کوروس بدیعی در شهرستان گلپايگان گفت: سابقه شهرستان گلپايگان در حوزه های هنری و فرهنگی، ونگاه دولت به عرصه فرهنگ و انتظار مردم، نیاز به تحولاتی در عرصه فرهنگ بود تا رضایتمندی جامعه حاصل شود و بخش های مختلف فرهنگی سرو سامان یاید.
فرماندار گلپايگان با یاد آوری اینکه ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با وجود عمر کم‌، وضعیت مناسبی ندارد بیان کرد: نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزان خسارت و هزینه های این ساختمان را برآورد کرده است و بنا به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدواریم هرچه زودتر این سالن به خصوص در نور، صدا و ظاهر سروسامان یابد.
وی کمبود اعتبارات و نیروی انسانی را در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان یاد آور شد و افزود: خبرنگاران شهرستان گلپايگان در عرصه های مختلف فعالیت می کنند و که باید از این ظرفیت برای جهاد تبیین و اطلاع رسانی به دید فرصت نگاه شود.


در ادامه «سیدعباس میرکریمی»، توسعه گروه ها و تولیدات هنری و حمایت از آنها، رفع مشکل نیروی انسانی و اعتباری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رفع موانع سخت افزاری و نرم افزاری را از جمله انتظارات مردمی برشمرد و گفت: بسیج پشتوانه هنر فاخر است و انتظار تعامل بیشتر با بسیج هنرمندان از طرف اداره فرهنگ ارشاد و اسلامی می رود و به طبقات مختلف مردمی توجه شود و این اداره برای مردم دولتی باشد و نگاه در آمدی به آن نشود و ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار موسسات فرهنگی هنری شهرستان قرار گیرد.
در ادامه «کوروس بدیعی» وظیفه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را ایجاد زیر ساخت برای موسسات فرهنگی و هنری، حوزه قرآن و فرهنگ بیان کرد و گفت: سال گذشته در جدول ۱۷، ۷۳ میلیون تومان جذب شده است که برای کاهش آسیب های اجتماعی هزینه می شود و  امیدوارم با باز شدن سامانه مربوط مبالغ خوبی برای توسعه شهرستان جذب می شود.
در ادامه «هادی بیاتی» با یاد آوری اینکه اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسعه تشکل ها و موسسه های فرهنگی هنری و رسانه ها است، گفت: ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بازسازی در اختیار موسسات فرهنگی و هنری داخل شهرستان گلپايگان قرار می گیرد.
به گزارش شبستان در این جلسه از تلاش های سه ساله کوروس بدیعی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپايگان تقدیر و هادی بیاتی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد./

کد خبر 1202580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha