مدیران دزفول مقابله با بدحجابی را از ادارات تحت امر خود آغاز کنند

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی گفت: مدیران شهرستان باید تلاش برای ترویج عفاف و حجاب و مقابله با بدحجابی را از دستگاه، اداره و نهاد تحت امر خود آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» امروز (چهارشنبه ۱۲ مرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مصادیق بارز جنگ نرم، موضوع عفاف و حجاب است و دشمن با تمام توان به این موضوع ورود کرده است.

 

امام جمعه دزفول افزود: دشمن با اقدامات خود یا قصد دارد اعتقادات جوانان را از بین ببرد و یا می خواهد دیگر عرصه های مهم نظام را با شانتاژ تحت الشعاع قرار دهد که در این بین فضای مجازی نیز به کمک دشمن آمده است بنابراین ضرورت دارد در این زمینه جدی تر عمل شود و تمام مردم و مدیران هوشیار باشند.

 

وی با بیان اینکه هر فردی که منصبی دارد بخشی از حاکمیت است و نگاه وی نیز باید در چهارچوب شرح وظایف حاکمیتی باشد تصریح کرد: مدیران شهرستان باید تلاش برای ترویج عفاف و حجاب و مقابله با بدحجابی را از دستگاه، اداره و نهاد تحت امر خود آغاز کنند و از هیچ تلاشی برای تحقق این فریضه واجب دریغ نکنند‌.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی خاطر نشان کرد: هیچ مدیری در نظام جمهوری اسلامی نباید نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در زمینه عفاف و حجاب کوتاهی کند ضمن اینکه این مهم از گردن کارمندان این نظام نیز ساقط نیست‌.

 

وی با اشاره به اینکه ما موافق برخورد تند در موضوع بدحجابی نیستیم بلکه باید برخوردها نرم و لطیف باشد اضافه کرد: در گذشته نیز سخت گیری چندانی صورت نمی گرفت اما دشمن از همین امر سوء استفاده کرد و اکنون ما باید هوشیارتر از همیشه با اقدامات و برنامه های دشمن مقابله کنیم.

 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه هر مملکتی دارای قانون است و در نظام اسلامی بی حجابی خلاف قانون محسوب می شود ابراز کرد: نمی شود عده ای در فضای عمومی با هر ظاهر نامتعارفی حاضر شوند و در پاسخ به اعتراض و تذکر آمران به معروف بگویند شما چشمتان را ببندید و نگاه نکنید.

 

وی تاکید کرد: حقوق شهروندی در فضای عمومی تعریف شده است و همه افراد ملزم به رعایت قوانین مربوط به عفاف و حجاب در اماکن عمومی هستند بنابراین ضرورت دارد مردم در این خصوص تابع قوانین نظام جمهوری اسلامی باشند تا راه نفوذ دشمن بسته شود‌.

 

کد خبر 1202583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha