امّت ممهدین برای منفور کردن جایگاه امام حسین(ع) از ابزار هنر و رسانه استفاده کرد

حجت الاسلام مهدوی ارفع با اشاره به نقش امت ممهدین در منفور کردن جایگاه امام حسین(ع) در جامعه با استفاده از ابزار هنر و رسانه گفت: تغییر ذائقه مردم با بهره مندی از ابزار هنر و رسانه جریان سازی امت ممهدین علیه اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام مهدوی ارفع» در جریان تفسیر راهبردی زیارت عاشورا که ایام محرم در مهدیه کرج برپا می شود گفت: جریان امت موسس ( اتاق فکر و مجموعه اندیشه ورز) با برنامه ریزی، هدایت گری و طرح ریزی توانستند با برنامه ریزی خودشان امام حسین(ع) را خارجی و حکومت یزید را برحق نشان دهند نشان می دهد.

 

مسئول نهضت بین المللی نهج البلاغه خوانی افزود: زیارت عاشورا از امت موسس به عنوان امت ممهد نام می برد آنجا که می فرمایید خدا لعنت کند امت ممهد که بدنه نزدیک تر به جامعه هستند؛ آن روز آن ها پنج نفر بودند امروز ۵ هزار نفرند. آن پنج نفر یکی صحابه، یکی کاتبان وحی، راویان حدیث ، خطبا و شعراء بودند. 

 

« و َلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً قَتَلَتْکُمْ وَ لَعَنَ اللَّهُ الْمُمَهِّدینَ لَهُمْ بِالتَّمْکینِ مِنْ قِتالِکُمْ
و خدا لعنت کند مردمی که شما را کشتند و خدا لعنت کند آنانکه تهیه اسباب کردند برای کشندگان شما تا آن‌ها توانستند با شما بجنگند»

 

وی با اشاره به اهمیت جریان شناسی رفتار دشمن علیه اسلام و اهل بیت(ع) بیان کرد: هر تفکری چه صالح و ناصالح تا جمعیت نداشته باشد نمی تواند مصالح خود را پیش ببرد. 

 

به گفته وی، مردم براساس جریان امت ممهد آرام آرام ارزش هاشان نسبت به اهل بیت(ع) منقلب و وارونه شد، اصحاب فرهنگ و هنر در خدمت هر فکری قرار بگیرند که آن فکر را چنان تزیین می کنند که مردم برای آن جان می دهند. 

 

تغییر گروه مرجع جامعه کار اصحاب فرهنگ و هنر است

 

حجت الاسلام مهدوی ارفع با اشاره به اینکه روزی سوگلی مرجع ناصرالدین شاه چشمش به مرجع تقلید بود بیان کرد: گروه مرجع جامعه ما علما و مراجع دینی بودند ولی امروز به واسطه تلاش امت ممهدین این مرجع جای خودش را به افراد چهره هنرمند و ... است. 

 

وی توضیح داد: وقتی سبک زندگی امت را تغییر داده شد به حداکثر جنایت ها راضی نمی شود، هیج کجا هیچ منطقی پذیرفته نیست که بچه شش ماهه را با تیر سه شعبه بکشند ولی شاهد هستیم که در جریان واقعه عاشورا چه وقایعی رقم خورد. این تغییر ذائقه و سبک زندگی مسلمانان به واسطه ابزار هنر و رسانه و در طول زمان شکل گرفت. 

 

مسئول نهضت بین المللی نهج البلاغه خوانی خاطرنشان کرد: فضای مجازی رها شده بسیاری از خانواده ها را از هم پاشیده است، آن وقت قانون صیانت از حقوق خانواده در برابر فضای مجازی مورد اشکال قرار می گیرد. 

 

 

 

 

کد خبر 1202645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha