حمایت از مهارت ورزی در اولویت دولت و مجلس شورای اسلامی قرار دارد

عزیزی گفت: بخش اعظم بیکاری جوانان ما نتیجه عدم برخورداری از مهارت های فنی و حرفه ای است و حمایت از مهارت ورزی به ویژه در مراکز فنی و حرفه ای در اولویت دولت و مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (پنج شنبه 13 مرداد) در بازدید از دانشگاه فنی و حرفه ای «باهنر» شیراز که با حضور معاون وزیر نفت انجام شد، با تاکید بر یکی از علل بیکاری در کشور گفت: سیاست های اشتباه آموزشی در نظام تعلیم و تربیت کشور و اینکه آموزش ها مهارت محور نیستند، لشکر بیکاران در کشور را رقم می زند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: مهارت محوری در سیستم آموزشی، امروز یک اولویت است که مورد غفلت قرار گرفته و بعضا دانش آموزان و دانشجویان ما آموزش هایی فرا می گیرند که کارساز نیستند.

وی تاکید کرد: توجه به مهارت های فنی و حرفه ای در نظام آموزش و پرورش به طور لازم مورد توجه قرار نگرفته که آسیب بزرگی به شمار می رود.

عزیزی ادامه داد: بخش اعظم بیکاری جوانان ما نتیجه عدم برخورداری از مهارت های فنی و حرفه ای است.

وی با تقدیر از تلاش مسئولان دانشگاه فنی و حرفه ‌ای «باهنر شیراز» گفت: حمایت از این دانشگاه مهارت محور مورد تاکید ماست و حمایت از مهارت ورزی به ویژه در مراکز فنی و حرفه ای در اولویت دولت و مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

خاطر نشان می شود، عزیزی در این بازدید برای تامین بخشی از منابع مالی برای تکمیل خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه ای «باهنر» نیز قول مساعد داد.

کد خبر 1202663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha