برگزاری چهار روز مراسم وداع و تشییع شهید «اسکندری» در سومین حرم اهل بیت (ع)

پیکر مطهر شهید «اسکندری»، امشب وارد سومین حرم اهل بیت (ع) خواهد شد و به مدت چهار روز مراسم وداع و تشییع در استان فارس برای این شهید گرانقدر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، طبق اعلام ستاد استقبال و تشییع شهید «اسکندری»، پیکر مطهر سردار شهید «عبدالله اسکندری»، شهید بی سر، امشب (پنج شنبه 13 مرداد) وارد سومین حرم اهل بیت (ع) خواهد شد و در فرودگاه «شهید آیت الله دستغیب» شیراز در ساعت 22 و 30 دقیقه مورد استقبال قرار می گیرد.

از ساعت 7 روز جمعه نیز این مراسم با قرائت دعای «ندبه» و با حضور پیکر مطهر این شهید والامقام در باغ موزه دفاع مقدس در شیراز ادامه خواهد یافت و ساعت 9 نیز با مراسمی برای وداع خانواده با پیکر شهید دنبال می شود.

عصر روز جمعه 14 مرداد نیز، مراسم وداع و تشییع در خیابان «قصردشت» شیراز و ساعت 21 در کانون «رهپویان وصال» شیراز به انجام خواهد رسید.

در مرکز پیاده ارتش نیز ساعت 6 و 30 دقیقه روز شنبه 15 مرداد، مراسم وداع با شهید اسکندری برگزار خواهد شد و با مراسمی در بنیاد شهید فارس در ساعت 7 و 45 دقیقه و مسجد دانشگاه شیراز در ساعت 21 ادامه خواهد یافت و پیکر مطهر شهید روز شنبه ساعت 22 و 30 دقیقه در مرودشت مورد استقبال قرار خواهد گرفت و روز یکشنبه 16 مرداد نیز به لامرد انتقال خواهد یافت و مراسم وداع برایش برگزار خواهد شد.

همچنین در روز یکشنبه ساعت 16 و 30 دقیقه در کوار مراسم وداع با شهید اسکندری برنامه ریزی شده و پس از آن و همزمان با نماز مغرب و عشا مراسم وداع با پیکر شهید اسکندری در حسینیه «عاشقان ثارالله» شیراز و سپس ساعت 21 و 30 دقیقه در حرم مطهر حضرت  سید علاالدین حسین (ع) برگزار خواهد شد.

مراسم وداع و تشییع با این شهید گرانقدر، روز دوشنبه و همزمان با عاشورای حسینی در ساعت 9 در گلزار شهدا شیراز برنامه ریزی شده است که توسط سپاه فجر فارس و به مدت سه ساعت برگزار خواهد شد.

کد خبر 1202677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha