زنان با رعایت حجاب و عفاف درعرصه های گوناگون نقش آفرینی موثری می کنند

حجت الاسلام شاهرخی گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز زنان با رعایت حجاب و عفاف درعرصه های گوناگون جامعه نقش آفرینی می کنند.

حجت الاسلام و المسلیمن سید« احمد رضا شاهرخی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی بانوان با رعایت حجاب اسلامی در عرعصه های گوناگون جامعه نقش آفرینی موثری دارند.

 

وی افزود: به برکت جمهوری اسلامی ایران فضایی فراهم شده است که زن می تواند در عین رعایت حجاب و عفاف به کمال و رشد اجتماعی دست یابد.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، با اشاره به فعالیت 13مدرسه علیمه بانوان در استان لرستان، ادامه داد: فعالیت مدارس علمیه بستری برای تقویت فرهنگ دینی و مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به توطئه های دشمنان در راستای ترویج بدحجابی، افزود: تقویت فعالیت های مسجد محور، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های مسجد محور گامی مهم در راستای مقابله با توطئه های دشمنان است و در این راستا فعالیت های مسجدی محله محورباید تقویت شود.

 

حجت الاسلام شاهرخی افزود: باید با تقویت برنامه ریزی فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ دینی، ترویج آموزه های اسلامی، فرهنگ عمومی جامعه، معرفت افزایی و بصیرت افزایی اقدام شود.

 

 نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار کرد: در این راستا تقویت فعالیت های  مسجد محور چون برنامه های کانون های فرهنگی هنری مسجد، بسیج و موسسه های قرآنی ضروری است.

کد خبر 1202728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha