عاشورا  بهترین دلیل ، مدرک وپشتوانه برای تشکیل حکومت اسلامی است

حجت الاسلام فدایی، عاشورا را بهترین دلیل، مدرک و پشتوانه برای تشکیل حکومت اسلامی دانست و گفت: لازمه ظلم ستیزی که ماهیت قیام عاشوراست،تشکیل حکومت صالحان با محویت عالمان جامع الشرایط درعصرغیبت است و وظیفه همه است که تابع محض ولایت فقیه باشیم .

حجت الاسلام محسن فدایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، با اشاره به اعزام مبلغ به کلیه مناطق و روستاهای شهرستان،گفت:  امام حسین (ع) حقیقتاً چراغ هدایت وکشتی نجات برای تمامی انسان های آزاده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنقر و کلیایی، افزود : مبلغان در هیئت‌های مختلف در مساجد و امامزادگان در زمینه موضوعات مختلفی از جمله خانواده، مهدویت، جهاد تبیین و گسترش معارف اسلامی اطلاع رسانی می کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: مبلغان اعزامی ماه محرم در زمینه هدایت مراسم عزاداری و پرهیز از خرافه گویی ها فعالیت می کنند تا در مداحی ها از اشعار بی محتوا جلوگیری کرده و اشعار با محتوا و حماسی را جایگزین آن کنند و در ایام تبلیغ به اقامه نماز جماعت و برگزاری کلاس های مختلف می پردازند.

 

حجت الاسلام فدایی،تصریح کرد: تقبیح برخی رفتارهای انحرافی نظیرقمه‌زنی،لزوم تعامل با مسئولین محلی،تبیین جایگاه ولایت فقیه،اصلاح قرائت نمازواقامه نماز جماعت ظهر عاشورا،بیان اهمیت وحدت ویکپارچگی مردم ووحدت شیعه وسنی،ترویج سبک زندگی اسلامی واستفاده از قرآن کریم واحادیث درسخنرانی ها دراولویت وظایف مبلغین دراین ایام است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنقروکلیایی، اظهار کرد:مبلغین دینی وظیفه دارند از فرصت بی بدیلی که سروروسالارشهیدان برای احیاء وتبلیغ اسلام فراهم کرده بهترین بهره را ببرند ومخاطبان وسیع خودرا از سرچشمه نورانی معارف عاشورا سیراب کنند.

 

 

کد خبر 1202765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha