از برگزاری مسابقه «احلی من العسل» تا ارتقای بصیرت حسینی

مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات اسفراین از برگزاری برنامه های مختلف در دهه نخست محرم، توسط فعالان این کانون با مشارکت نهادهای مذهبی در اسفراین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «زهرا براتي» مدير کانون فرهنگي و هنري مشکات مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف اسفراین گفت: نشست بصيرت حسيني در دهه اول محرم با همکاري نوجوانان پویش فرهنگی  #دختران_حاج_ قاسم در محل نرجسيه اسفراين به منظور بررسي سبک و سيره امام حسين علیه السلام و معرفت ياران آن امام همام هر روز برگزار مي شود.

وي با عنوان اینکه بصیرت افزایی نسبت به موضوع عاشورا و حرکت کاروان اهل بیت عصمت و طهارت به سمت کربلا و ایثار و ایستادگی در برابر دین ستیزی هدف اصلی این نشست هاست، اضافه کرد: تلاش شده دختران نوجوان در اين نشست  ضمن آشنايي و انس بيشتر با امام حسين علیه السلام و ياران با وفايش بر معرفت حسيني خويش بيفزايند.

براتی اعلام کرد: ورود برای عموم دختران نوجوان و جوان مسجدی آزاد است و علاقه مندان می توانند در این نشست حضور یابند.

مدير کانون فرهنگي و هنري مشکات همچنین از برگزاري مسابقه "احلي من العسل" به همت فعالان اين کانون و نهضت پيشرفت بانوان اسفراين در دهه اول محرم خبر داد و افزود: اين مسابقه در فضاي مجازي و به منظور بصيرت افزايي و نوع نگرش و قدرت پاسخ و تحليل به اين سوال که چه چيزي براي شما نوجوانان شيرين تر از عسل است؟ ارتقاء بینش دینی و اخلاقی طراحی و اجرا می شود.

وی همچنین اعلام کرد: در فضاي مجازي پوستري طراحي و باز نشر شد که علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می بایست پاسخ های خود را در قالب ويديويي يک تا سه دقيقه اي تهيه و  به  آدرس @ahla_asal در محيط تلگرام و در محيط ايتا به آيدي   @ahla_asal1401 ارسال کنند.

براتی مهلت ارسال آثار نام برده را  پايان دهه اول محرم اعلام کرد و افزود: بررسي ويدئوهاي رسيده را به لحاظ برتري مضمون و محتوا يکي از شرايط برگزيده شمردن است و  بهترين آثار به لحاظ محتوا در صفحه اينستاگرامی «حرف آورد خراسان شمالي» بارگذاري خواهد شد.

 

خبرنگار: سمیرا نیستانی

کد خبر 1202797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha