ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت برنامه ها است

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه بوده و ترویج این فرهنگ در رأس برنامه ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «هبت اله هاشمی»، امروز(13 مرداد)، در شورای فرهنگ ایثارو شهادت در شهرستان رومشکان، اظهارداشت: خدمت رسانی به جامعه ایثارگر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دو رسالت خطیر بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

 

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری به بحث فرهنگ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در رأس امور قرار دارد.

 

وی به برگزاری کنگره 6544 شهید لرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری کنگره آبروی استان لرستان است.

 

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: از ظرفیت کنگره 6544 شهید لرستان در استان برای خدمت به جامعه ایثارگر، شهدا و ساماندهی گلزار شهدا استفاده شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتصاب سیروس قربانی، به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رومشکان اشاره کرد و با قدردانی از زحمات آقای سوری، رئیس سابق بنیاد شهید این شهرستان، گفت: تغییر و تحول از برنامه های مهم است و تغییر به معنای حذف و کنار گذاشتن نیست بلکه فرصتی برای بهره مندی انرژی، حرکت و فکر جدید در عرصه خدمت رسانی است.

 

کد خبر 1202807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha