به همت بسیج مداحان استان مرکزی تربیت ۲۰۰ نوجوان مداح

ربیعی با اشاره به تشکیل هیئت های اندیشه ورز مداحان با رویکرد جهاد تبیین، گفت: ۲۰۰ مداح نوجوان به همت بسیج مداحان استان مرکزی تربیت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «ابوالفضل ربیعی» با اشاره به اهمیت آموزش اصولی مداحی به نوجوانان و جوانان گفت: بسیج مداحان در استان مرکزی فعالیت های خوبی را دارد که تربیت 200 مداح نوجوان از جمله فعالیت های انجام شده در این راستا است.

 

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به تشکیل هیئت های اندیشه ورز این سازمان  افزود: هیئت های اندیشه ورز بسیج مداحان متشکل از نخبگان و کارشناسان برجسته مذهبی و پیرغلامان حسینی هستند که در مقاطع مختلف سال موضوعات و سیاست های این سازمان را دنبال می کنند.

 

وی ترویج و تقویت ارزشهای اصیل دینی، مذهبی و انقلابی را مهمترین رسالت هیئت های مذهبی دانست و اضافه کرد: بسیج مداحان با استفاده از هیئت های اندیشه ورز در راستای هدایت، راهبری، نظارت این هیئات گام برمی دارد.

 

این مقام مسئول مهمترین هدف تشکیل هیئت های اندیشه ورز را نهادینه سازی ارزش های اسلامی در جامعه دانست و گفت: رویکرد  اصلی فعالیت هیئت های اندیشه ورز بسیج مداحان جهاد تبیین است.

ربیعی تربیت نیروی انسانی را از دیگر فعالیت های بسیج مداحان دانست و گفت: برگزاری کارگاه های تخصصی و اردوهای تربیتی برای جوانان و نوجوانان در این راستا هدف گذاری شده است.

کد خبر 1202838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha