چهارشنبه های جهادی جایگاه مسجد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را معرفی می کند

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه طرح چهارشنبه های جهادی جایگاه مسجد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را نشان می دهد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز با توجه به اهمیت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و مسجد تراز اسلامی در این مسیر همراه و همگام هستند.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان برپایی نشست های قرارگاه اجتماعی استانداری البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: استاندار البرز و جمعی از مدیران ارشد استان چهارشنبه (۱۲ مرداد)  مهمان مردم محله اسلام آباد بودند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: طرح چهارشنبه های جهادی با هدف دیدار چهره به چهره با مردم و پیگیری مطالبات آنان با محوریت مساجد از جمله طرح های هدفمند قرارگاه اجتماعی استانداری البرز است.

 

وی با اشاره به اهمیت پیگیری مطالبات مردمی بیان کرد: خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم به صورت حضوری و دیدار چهره به چهره از جمله اقدامات موثر دولت سیزدهم با هدف پاسخگویی به مطالبات مردمی است.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز با توجه به اهمیت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و مسجد تراز اسلامی در این مسیر همراه و همگام هستند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز توضیح داد: رشد و تعالی برنامه های راهبردی مساجد با همت کانون های فرهنگی هنری و هدایت امام مسجد از اهداف تحقق مسجد تراز اسلامی است.

کد خبر 1202852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha