برگزاری دومین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام حسین (ع)

ستاد اقامه نماز به منظور بهره گیری از ظرفیت معنوی ایام محرم و صفر، اقدام به برگزاری دومین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سال ۱۴۰۱ از کتاب نماز در سیره و سخن امام حسین (ع) کرده است.

به گزراش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، ستاد اقامه نماز به منظور  بهره گیری از ظرفیت معنوی ایام محرم و صفر ، اقدام به برگزاری دومین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سال ۱۴۰۱  از کتاب  نماز در سیره و سخن امام حسین علیه السلام با عنوان «عبادت احرار»  به قلم حجت الاسلام  استاد سید جواد بهشتی و انتشارات ستاد اقامه نماز نموده است.

 

براساس این گزارش، برای تهیه کتاب به دو روش  نسخه الکترونیکی (ایپاپ) کتاب با ۷۰% تخفیف به قیمت ۷۰/۰۰۰ ریال ، قابل تهیه از فروشگاه  اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir یا نسخه فیزیکی کتاب با ۵۰% تخفیف به قیمت۱۲۵/۰۰۰ ریال از طریق انتشارات نورالمبین جناب آقای سید مجید حسینی با شماره های تماس۰۹۳۰۴۲۰۰۱۱۹_۰۹۱۵۵۰۸۰۹۴۵_۰۵۱۳۳۶۸۷۱۷۷ و به آدرس میدان طبرسی ضلع شرقی – طبرسی ۱۳  اقدام کنند.

 

همچنین، علاقه مندان گروه سنی ۱۵  سال و بالاتر می توانند در این مسابقه شرکت و مهلت شرکت در آزمون مسابقه: از تاریخ ۲۲ مرداد الی ۵ مهر ماه سال ۱۴۰۱  است.

 

گفتنی است،آزمون مسابقه بصورت مجازی از طریق سامانه محراب به نشانی mehr.Namaz.ir در مدت زمان تعیین شده برگزار خواهد شد.

 

لازم بذکر است، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.namaz.ir مراجعه نمایید.

کد خبر 1202987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha