بهترین الگو برای خانواده های ایرانی اهل بیت هستند

حجت الاسلام حسینی، بر ضرورت الگو گیری از اهلل بیت(ع) برای تربیت فرزندان تأکید کرد و گفت: زندگی و پرورش فرزند در سایه الطاف اهل بیت(ع) سبب خوشبختی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی»، امروز(14 مرداد)، در همایش شیرخوارگان حسینی با بیان اینکه انسان در زندگی نیاز به الگو دارد، اظهارداشت: بهترین الگو برای خانواده های ایرانی اهل بیت(ع) هستند.

 

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه زندگی و پرورش فرزند در سایه الطاف اهل بیت(ع) سبب خوشبختی می شود، افزود: خانواده امیر المومنین(ع) بهترین الگو برای خانواده ها هستند

 

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) در خانه داری، فرزند پروری و همسرداری بی نظیر بود، تصریح کرد: بانوان ایرانی باید از حضرت زهرا(س)، این بانوی بزرگ اسلام الگو بگیرند.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: حضرت فاطمه(س)  فرزندانی تربیت کرد که الگوی بشریت هستند امروز باید در فرزند پروری و عفاف از ایشان الگو گرفت.

 

وی بر ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی تأکید کرد و گفت: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی لازمه تربیت فرزدانی مؤمن، متعهد و انقلابی است.

 

امام جمعه بروجرد یادآور شد: دین اسلام برای تمامی شرایط سنی و مراحل مختلف تربیت فرزند الگو و مصداق دارد و راهنمای کاملی در این زمینه است.

کد خبر 1203021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha