نمایندگان مجلس در انتصابات دخالت نکنند/ امر انتصاب با مسئولان دولتی است

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اهمیت پرهیز از مداخله نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عزل و نصب مسئولان گفت: اولی به عزل از مدیری که ناصواب و غیرعدل منصوب شده آن کسی است که بستر این دخالت در انتصاب را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام روح الله مختاری» در خطبه های نماز جمعه ۱۴ مرداد با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: ائمه جمعه در هفته گذشته دیداری با رئیس مجلس و رئیس جمهور داشتند ک 

 

امام جمعه شهرستان هشتگرد افزود: نمایندگان مجلس در انتصابات دخالت نکنند چرا که امر انتصاب با مسئولان دولتی است. 

 

وی با اعلام گزارش های موثری نسبت به آینده کشور از طرف سران سه قوه و افق های پیش رو حرکت های نظام ادامه داد: اولی به عزل از مدیری که ناصواب و غیرعدل منصوب شده آن کسی است که بستر این انتصاب را فراهم کرده است. 

 

وی با اشاره به اینکه دغدغه های شما مردم از دغدغه های فرهنگی تا معیشتی در محضر رئیس جمهور و رئیس مجلس مطرح شد بیان کرد: امر انتصاب با مسئولان دولتی است تا همکار خودشان را با توجه به مصلحت کشور انتخاب کنند.

 

وی با بیان اینکه دخالت ها و نفوذها باعث ایجاد مشکلات و خلل در حل و رفع مشکلات کشور است بیان کرد: از رئیس جمهوری درخواست کردیم که بسترساز دخالت ها را عزل کند. 

 

وی با اشاره به گزارش های موثر با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم از طرف رئیس جمهوری اظهار کرد: تغییر نکردن مدیران ناکارآمد و بی انگیزه از جمله مشکلات و دغدغه هایی است که مورد نظر رئیس جمهور قرار گرفت و انتظار می رود شاهد نتیجه بخشی آن باشیم. 

 

 

 

 

کد خبر 1203063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha