مشکل کمبود ظرفیت خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برطرف می شود

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با اجرای طرح «متمرکزسازی خوابگاه های دانشجویی» مشکل کمبود ظرفیت خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر مظاهری در واکنش به کلیپ منتشر شده تجمع دانشجویان پسر این دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با اجرای طرح «متمرکزسازی خوابگاه های دانشجویی» مشکل کمبود ظرفیت خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برطرف می شود.

 

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان علت اجرای این طرح را افزایش فضای خوابگاهی، حفظ امنیت دانشجویان، کاهش نگرانی خانواده ها و ایجاد محیطی آرام و مناسب برای رفاه دانشجویان عنوان کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکل کمبود خوابگاه می کنیم تا دانشجویان دغدغه ای به جز تحصیل علم و دانش نداشته باشند.

 

مظاهری ادامه داد: به منظور افزایش رفاه عمومی بین دانشجویان، تجهیز و تعمیرات لازم از جمله تعمیر و رفع نواقص سیستم گرمایشی و سرمایشی، رنگ آمیزی خوابگاه، تعمیر سیستم آب و فاضلاب و دستگاه تصفیه آب، محوطه سازی، ترمیم فضای سبز، خرید تجهیزات لازم در خوابگاه و فضاسازی زمین های ورزشی و... جهت بهبود امکانات و وضعیت ساختمانی خوابگاه ها انجام می شود و در همین راستا بصورت جدی تعمیرات خوابگاه شهید شاهرودیان در دست اقدام است.

 

وی افزود: در این طرح خوابگاه های پسرانه به خوابگاه شهید شاهرودیان منتقل و به جای آن، کلیه دختران دانشجو در مجموعه داخل پردیس اسکان خواهند یافت و زمانیکه که شرایط و امکانات برای خوابگاه متاهلین فراهم شود این جابجایی صورت می گیرد.

 

این مقام مسئول گفت: ظرفیت دختران ۸۵۰ نفر و پسران حدود ۵۹۰ نفر می باشد و با شروع سال تحصیلی ۱۷۰ نفر به دانشجوی پسر اضافه و تعداد دانشجویان دختر به ۱۰۵۰ خواهد رسید که با اجرای این طرح، ظرفیت موجود در خوابگاه های دخترانه کافی خواهد بود و خوابگاه پسرانه محتشم کاشانی که دارای ساختاری سوئیتی است برای دانشجویان متأهل در نظر گرفته می شود.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: از آنجا که خود را موظف به فراهم آوردن شرایط مناسب برای اسکان دانشجویان طبق قوانین و دستورالعمل های مربوطه می دانیم؛ مطالبات دانشجویان را پیگیری و جلسات متعددی در این زمینه هم با دانشجویان جهت ارائه طرح و هم با مسئولین جهت پیگیری نواقص و تامین اعتبار لازم برای تعمیرات و تجهیزات برگزار کردیم.

 

دکتر اشرف مظاهری ابراز امیدواری کرد: به لطف و عنایت خداوند و دست یاری مسئولین محترم دانشگاه و وزارت بهداشت در جهت ارتقاء وضعیت معیشتی و رفاهی دانشجویان گام برداریم و دانشجویان در نظر داشته باشند که مانند اعضای یک خانواده باید در صدد حفظ امنیت و آرامش سایر اعضا به ویژه خواهران خود باشند./

کد خبر 1203099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha