برگزاری تجمع بزرگ تاسوعای حسینی در لوندویل

حجت‌الاسلام رضازاده از برگزاری تجمع بزرگ تاسوعای حسینی در بخش لوندویل بندر آستارا خبر داد.

حجت‌الاسلام«حسینعلی رضازاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: تاسوی حسینی متعلق به علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) است و این روز مقدمه جانفشانی و سرفصل دلباختگی در محضر سیدالشهدا(ع) است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا از برگزاری تجمع بزرگ تاسوعای حسینی در بخش لوندویل این شهرستان خبر داد و افزود: این تجمع ساعت ۱۰ صبح روز(یکشنبه، ۱۶ مرداد) در خیابان آبشار برگزار می‌شود.

 

وی تصریح‌کرد: هیئت‌های مذهبی، دسته‌جات عزاداری بخش و شهر لوندویل و عزاداران حسینی در این تجمع بزرگ حضور یافته و عشق و ارادت‌شان را به سیدالشهدا(ع) و اهل‌بیت(ع) نشان می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام رضازاده به اهداف برگزاری تجمع روز تاسوعا در لوندویل اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف برگزاری اين تجمع، پيروی از سيره و سنت ائمه اطهار(ع) است كه تاكيد و سفارش بر برپايی مجالس عزا برای حضرت اباعبدالحسين (ع) داشتند و اين مجلس نيز در راستای عزاداری و سوگواری براي سيدالشهدا(ع) و ياران باوفای آن حضرت است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: تجمع بزرگ تاسوعای حسینی در لوندویل به همت ستاد برگزاری مراسمات مذهبی این بخش و با همکاری هیئت امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 1203108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha