شهید «محمد امین کریمیان»  از مجلس روضه حضرت رقیه (س) برات شهادت گرفت

مادر طلبه شهید مدافع حرم «محمدامین کریمیان»با بیان اینکه فرزندش برات شهادت خود را از مجلس روضه حضرت رقیه (س) گرفت، گفت: بزرگ‌ترین آرزوی محمدامین شهادت بود و به آرزویش رسید. و من هم راضی به رضای خدا و محمدامین هستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «ولی الله کریمیان» پدر طلبه شهید مدافع حرم «محمدامین کریمیان» که پیکر مطهرش تازه تفحص شده و در روز تاسوعای حسینی در بهنمیر تشییع می شود امشب( ۱۴مرداد) در برنامه وداع با شهیدان مدافع حرم رحیم کابلی، مصطفی تاش موسی و حجت الاسلام محمد امین کریمیان که با عنوان حسینیه برگ گل سرخ به ابتکار شبکه استانی تبرستان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اقامه عزای سید و سالار شهیدان امام حسین عليه السلام  و تبریک به مناسبت بازگشت پیکرهای شهدای تازه تفحص شده از خانطومان سوریه، اظهار کرد: محمد امین نماد مبارزه با استکبار و نماد مقاومت بوده است.

 

پدر روحانی شهید کریمیان با اشاره به اینکه فرزند شهیدش پشتیبان واقعی ولی فقیه زمان بوده است، افزود: خداوند متعال را شاکریم که فرزندمان در راه اسلام و امام حسین(ع) شهید شده است.

 

وی با بیان اینکه در ایام شهادت امام حسین(ع) با وجود اینکه فرزند شهیدم به میهن بازگشت اما مصائب حضرت سیدالشهدا(ع) و یارانش به اندازه ای رنج آور بوده که می طلبد از مصائب آل الله گفته شود، یادآورشد: محمد امین در وصف امام حسی(ع)، حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) مداحی ها و منابر دلنشینی داشت.

 

کریمیان با بیان اینکه فرزندش عاشق امام حسین(ع) و درس آموخته مکتب عاشورا بود، گفت: اطاعت از رهبری، اقامه نماز اول وقت، قرائت زیارت عاشورا و رزق حلال توصیه های شهید محمد امین بود. نسل جوان باید وصیت شهدا را نصب العین قرار دهند تا عاقبت بخیر شوند.

 

وی از فرزندش به عنوان نخبه علمی و حوزوی یاد کرد و افزود: شهید محمد امین از کشور آلمان بورسیه داشت و به چند زبان زنده دنیا سخن می گفت و با وجود استطاعت مالی که می توانست در این دنیا زندگی خوبی داشته باشد اما بدون هیچ چشم داشتی حرکت در مسیر امام حسین(ع) را برگزید و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) از جان شیرین خود گذشت.

 

مادر شهید محمد امین کریمیان نیز به تشییع پرشور و شعور عزاداران حسینی مشهد مقدس با حضور شهیدان«کابلی»، « آسمیه»، «کریمیان»، «اسکندری» و« تاش موسی» اشاره کرد و گفت: پسرم عاشق شهادت در راه خدا بوده است.

 

وی با بیان اینکه شهید محمد امین برات شهادت خود را از مجلس روضه حضرت رقیه (س) گرفت، ادامه داد: بزرگ‌ترین آرزوی محمدامین شهادت بود و به آرزویش رسید. و من هم راضی به رضای خدا و محمدامین هستم.

 

مادر شهید مدافع حرم کریمیان با بیان اینکه شهید محمد امین ولایت مدار بوده و ما هم هرگز پشت ولایت را خالی نخواهیم کرد، گفت: ولایتمداری وصیت شهدا است و باید به آن عمل شود.

کد خبر 1203114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha