خدمت به مردم توصیه شهید «مصطفی تاش موسی» بود

تاش موسی با بیان اینکه بابا مصطفی مردم دار بودند و خدمت به مردم را به همگان به ویژه به مسئولین توصیه می کردند، گفت: پدرم تاکید داشتند پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «شایان تاش موسی» فرزند شهید مدافع حرم «مصطفی تاش موسی» که پیکر مطهرش تازه تفحص شده و در روز عاشورای حسینی در  شهرستان رامسر تشییع می شود امشب( ۱۴مرداد) در برنامه وداع با شهیدان مدافع حرم رحیم کابلی، مصطفی تاش موسی و حجت الاسلام محمد امین کریمیان که با عنوان حسینیه برگ گل سرخ به ابتکار شبکه استانی تبرستان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اقامه عزای سید و سالار شهیدان امام حسین عليه السلام  و تبریک به مناسبت بازگشت پیکرهای شهدای تازه تفحص شده از خانطومان سوریه، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکرم که با خبر بازگشت پیکر پدر، دل مادر و خواهرم شاد شد.

 

فرزند شهید مدافع حرم «مصطفی تاش موسی» به برگزاری مراسم با شکوه وداع با شهیدان «حاج رحیم کابلی، محمد امین کریمیان، مصطفی تاش موسی، عباس آسمیه و عبدالله اسکندری» که به تازگی تفحص و  پس از تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه ، شناسایی شده  توسط مردم مومن و شهید پرور شهر مقدس مشهد اشاره کرد و افزود: این جمعیت پدرم شهید مصطفی تاش موسی را نمی شناختند و این حضور دلگرمی بزرگی برای خانواده من است.

 

وی به رشادت های پدر خود در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره و بیان کرد: خبر بازگشت پدر با گذشت ۷سال در ماه محرم حسینی،‌ پاداش صبر خانواده شهید مصطفی تاش موسی در این سال ها بود.

 

«زهرا تاش موسی» فرزند شهید مدافع حرم «مصطفی تاش موسی» نیز با اعلام اینکه خبر بازگشت غرور آفرین بابا مصطفی را عنایت خدا و پاداشت صبر زینبی خانواده اش می داند، گفت: شهید مصطفی تاش موسی تنها شهید مداع حرم رامسر هستند.

 

وی با بیان اینکه بابا مصطفی مردم دار بودند و خدمت به مردم را به همگان به ویژه به مسئولین توصیه می کردند، افزود: پدرم تاکید داشتند پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

 

به گزارش شبستان؛ شهید مدافع حرم «مصطفی تاش موسی»  از جانبازان دوران دفاع مقدس بوده که بهمن ماه سال ۹۴ از قرارگاه قدس تهران به سوی جنوب استان حلب سوریه اعزام می شود و به درجه رفیع شهادت نائل می آید. پیکر پاک این شهید والامقام روز عاشورا در زادگاهش رامسر غرب استان مازندران تشییع و به خاک سپرده می شود.

 

 

کد خبر 1203115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha