حرکت در مسیر ولایت فقیه و شهدا  سفارش«بابا رحیم» بود

کابلی گفت: بابا رحیم تاکید داشتند همیشه گوش به فرمان حضرت آقا امام خامنه ای(مدظله العالی) بدهیم و یاد و نام شهدا رو همیشه زنده نگه بداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «زهرا کابلی» فرزند شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» که پیکر مطهرش تازه تفحص شده و در روز تاسوعای حسینی در شهرستان بهشهر تشییع می شود امشب( ۱۴مرداد) در برنامه وداع با شهیدان مدافع حرم رحیم کابلی، مصطفی تاش موسی و حجت الاسلام محمد امین کریمیان که با عنوان حسینیه برگ گل سرخ به ابتکار شبکه استانی تبرستان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اقامه عزای سید و سالار شهیدان امام حسین عليه السلام  و تبریک به مناسبت بازگشت پیکرهای شهدای تازه تفحص شده از خانطومان سوریه، اظهار کرد: خبر بازگشت پدر را بعد از ۶ سال و ۳ ماه دقیقا شب سوم محرم شب شهادت حضرت رقیه (س) به من دادن و از این جهت خیلی خوشحال بودم که توانستم بعد از این همه سال روضه خوانی برای حضرت رقیه(س) ذره خیلی خیلی خیلی کوچکی آن طفل را درک کنم هر چند جایگاهشون خیلی بالا تر و دردشون خیلی بیشتر از درد ما بوده است.


فرزند شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» با اشاره به قسمتی از وصیت بابا رحیم، افزود: شهید رحیم تاکید داشتند هیچ وقت از فیض رسیدن به شهادت نا امید نشده و خوشحالم که به آرزوی خود رسیده است.

 

وی ادامه داد: پدر در وصیت نامه خود که در مشهد الرضا(ع) نوشتند اولاً همه را سفارش کردند در گفتار و عمل پشتیبان ولایت فقیه باشند. دوست را شناخته و با او هماهنگ باشند و همراه. همچنین دشمن را شناخته و از آنها در گفتار و رفتار بیزاری بجویند.



کابلی اضافه کرد: بابا رحیم تاکید داشتند همیشه گوش به فرمان حضرت آقا امام خامنه ای(مدظله العالی) بدهیم و یاد و نام شهدا رو همیشه سعی کنیم زنده نگه بداریم.

 

«صفیه اصلانی کتولی» همسر سردار شهید مدافع حرم رحیم کابلی با تسلیت به مناسبت ایام عزای سیدالشهدا(ع) و تبریک به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید رحیم کابلی اظهار کرد: با شنید ن خبر شهادت همسرم سجده شکر به حا آوردم چراکه شهید  رحیم مزد اخلاص خود را بالاخره از سیدالشهدا(ع) و حضرت زینب(س) گرفت.

 

وی به وضیت شهید رحیم مبنی بر رعایت حجاب، اقامه نماز و ولایتمداری اشاره کرد و گفت: حاج رحیم همیشه توصیه می کردند با شنیدن خبر شهادتش با صدای بلند گریه و شیون نداشته باشیم که به وصیت ایشان دقیقا عمل شده است.

 

اصلانی با بیان اینکه شهید رحیم در طول سال روزه داشتند، افزود: شهید رحیم در روز مبعث با دهان روزه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

کد خبر 1203116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha