شهرستان گرمه مقصد گردشگران فرانسوی شد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گرمه گفت: دو گردشگر فرانسوی طی روزهای گذشته وارد شهرستان گرمه شده و از مناطق مختلف دیدن کردند.

«وحید محمودی فر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: با توجه به تبلیغات گسترده در فضای مجازی، شهرستان گرمه یکی از مقاصد گردشگران خارجی شده و طی روزهای گذشته دو نفر از گردشگران فرانسوی که با خودرو مسافرت می کردند از بناهای تاریخی شاخص و جاذبه های گردشگری شهرستان گرمه بازدید کردند.

 

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گرمه بیان کرد: شهرستان گرمه به خاطر قرار داشتن در ورودی دو استان مقصد گردشگری کشور یعنی استان گلستان و سمنان و واقع شدن قسمتی از پارک ملی گلستان در محدوده این شهرستان، مقصد گردشگران داخلی و خارجی است که این موقعیت باعث ایجاد اشتغال بسیاری از مردمان این سرزمین شده است.

 

محمودی فر گفت: در گردشگری به این نکته خیلی اهمیت داده می شود که  ارایه خدمات به گردشگران و ایجاد زیرساخت برای توقف آنها باعث درآمدزایی و بهبود اقتصاد هر منطقه ای می شود.

 

وی افزود: امید است با پیش بینی مجتمع های جدید خدمات رفاهی و گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی که در جاده آسیایی شده، شاهد توقف بیشتر مسافران و گردشگران در حوزه سرزمینی شهرستان باشیم تا به اقتصاد شهرستان جان تازه ای ببخشیم.

 

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گرمه اظهارکرد: پیش از این گردشگرانی از کشورهای مختلف از جمله سوییس، آمریکا، کانادا و هلند در گرمه حضور یافته اند.

 

کد خبر 1203165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha