پخش زنده اجتماع تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل

ملااحمدی گفت: اجتماع عظیم مردم اردبیل در تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه سبلان به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

«علی ملا احمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اجتماع عظیم مردم اردبیل در تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه سبلان به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: تجمع روز تاسوعا روز 16 مرداد ماه از ساعت 13:30 تا 15:30 و تجمع روز عاشورا روز 17 مردادماه از ساعت 15:30 تا 18 از میدان عالی قاپو پخش می شود.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: پخش زنده عزاداری های مردم اردبیل در بازار تاریخی اردبیل از دیگر برنامه های صدا و سیما بود که طی 10 روز اول محرم با همکاری عوامل این شبکه صورت گرفت.

 

ملااحمدی عنوان کرد: البته مراسم عزاداری سنتی اردبیل در تاسوعا و عاشورای حسینی نیز از شبکه سبلان به طور مستقیم پخش خواهد شد.

 

وی ادامه داد: پوشش خبری همایش شیرخوارگان در ورزشگاه رضا زاده و مراسم «احلی من العسل» در حسینیه ثارالله از دیگر برنامه های زنده این شبکه برای بهره مندی عموم مردم از عزاداری های این ماه است.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل افزود: تلاش های شبانه روزی توسط عوامل پخش زنده این شبکه صورت گرفت تا بتوانیم برنامه های پربار را از طریق این شبکه در اختیار ببیندگان استان و کشور قرار دهیم.

 

کد خبر 1203189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha