شهید عباس آسیمه تربیت یافته مکتب سیدالشهداء است

سردار حیدرنیا با اشاره به اهمیت جایگاه شهدای مدافع حرم در پاسداری از حریم آل الله گفت: شهید عباس آسیمه تربیت یافته مکتب سیدالشهداء است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار سید علیرضا حیدرنیا» با حضور در آیین تشییع شهید آسیمه که شنبه 15 مرداد برگزار شد گفت: عاشورا یک واقعه در سال 61 هجری نبود، عاشورا همیشه تکرار می شود.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: عاشورا یک حقیقت است، جدال میان جندالله و جنود ابلیس دائمی است، یک روز تکفیری ها آب را بر عهد و عیالش بستند و بهترین بندگان روی زمین را به شهادت رساندند.

 

 

وی ادامه داد: شجره ملعونه داعش بر روی زمین پدیدار شد تا بیاید و ناموس مسلمانان را به غارت ببرد، جسارت به حریم اهل بیت(ع) داشته باشند، اما حاشا! کسانی بودند مانند شهید آسیمه که پرورش یافته مکتب حسین(ع) بود و برای دفاع از حریم آل الله پا در سرزمین شام گذاشتند.

 

وی با اشاره به غربت شام در دل مدافعان حرم بیان کرد: دفاع از حرم حضرت زینب(س) برای مدافعان حرم که جوانانی مومن و انقلابی بودند یک هدف در دل غربت شام بود.

 

 

حیدرنیا از واقعه پیدایش داعش و حملات آنان به شامات به عنوان تکرار واقعه عاشورا نام برد و توضیح داد: داعشی ها شقی ترین افراد روی زمین بودند که برای تعرض به حریم آل الله با حمایت استکبار جهانی شکل گرفتند.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: جوانانی از جنس شهید آسیمه که به تأسی از مولای خود امام حسین (ع) برای همیشه این تکفیری ها و داعشی ها را به درک واصل کردند.

 

پیکر مطهر شهید آسیمه به همراه پیکر چهار شهید مدافع حرم پس از گذشت هفت سال از زمان شهادتشان در منطقه خان طومان شهر حلب سوریه تفحص و شناسایی شد.

 

 

کد خبر 1203194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha