همایش شیرخوارگان حسینی در ۷۵ مصلی، مسجد و حسینیه استان  برگزار شد

شجاع زاده گفت: همزمان با سراسر کشورهمایش شیرخوارگان حسینی در ۷۵ مصلی، مسجد و حسینیه آذربایجان غربی برگزار شد.

«امیرشجاع زاده»، در گقتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشورهمایش شیرخوارگان حسینی در ۷۵ مصلی، مسجد و حسینیه آذربایجان غربی برگزار شد.

رئیس مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) آذربایجان‌غربی افزود: در این مراسم هفت هزار لباس منقش به سربند «یا صاحب‌الزمان (عج)»، شنل و روسری آماده به صورت رایگان در نقاط مختلف استان توزیع و به صورت هدیه به شیرخوارگان در ورودی مساجد، حسینیه‌ها و تکایا اهدا شد.

وی گفت: همایش شیرخوارگان حسینی  همزمان با هفتم محرم ساعت هشت صبح در سراسر آذربایجان‌غربی برگزار شد.

وی بیان کرد: مراسم شامل سخنرانی، عزاداری و نیز نذرنامه خوانی در ۹۰ دقیقه برای رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی پیش‌بینی شده بود تا مشکلی در این هوای گرم به وجود نیاید.

شجاع‌زاده تصریح کرد: امسال محبان اهل‌بیت (ع) در شهرهای سنی‌نشین استان که پیگیر برگزاری مراسم در شهرشان بودند، همانند پنج سال گذشته شاهد همایش شیرخوارگان در شهرهای مهاباد، پیرانشهر و سردشت برگزار شد.

وی بیان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در ۳۷ نقطه ارومیه شامل حسینیه اعظم علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) در خیابان محراب، مسجد جامع علی‌ابن ابی‌طالب (ع)، مسجد امام حسین (ع) در شهرک بهداری و همچنین مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

شجاع زاده افزود: از اهداف همایش شیرخوارگان حسینی این است که حضرت علی‌اصغر (ع) یکی از سندهای مظلومیت و حقانیت امام حسین (ع) بوده و ما می‌خواهیم به دنیا ثابت کنیم که اگر جنگ نابرابری هم اتفاق افتاده، کودکی که در این حادثه شهید شده، گناهی نداشته است.

 

کد خبر 1203343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha