خاکسپاری پیکر پاک سردار شهید «اسکندری» در صحن اصلی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

صحرائیان گفت: پیکر پاک این شهید والامقام ساعت ۹ روز دوشنبه ۱۷ مرداد و همزمان با عاشورای حسینی در صحن اصلی حرم مطهر و روبروی مضجع شریف حضرت شاهچراغ (ع) به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا صحرائیان»، امروز (شنبه 15 مرداد) از به خاک سپرده شدن شهید «اسکندری» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: در پی دیدار امروز حجت الاسلام «ابراهیم کلانتری»، تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) با خانواده سردار شهید «اسکندری»، تولیت مقدس این حرم مطهر از آمادگی برای به خاک سپرده شدن و انجام مراسم در خور این شهید والا مقام خبر داد.

معاون عمران و توسعه آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) افزود: با موافقت خانواده شهید «اسکندری» مبنی بر به خاک سپرده شدن پیکر این شهید والامقام در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، شهید «اسکندری» در این حرم مطهر به خاک سپرده خواهد شد.

وی اضافه کرد: ماموریت برگزاری آئین های وداع و تشییع سردار شهید «اسکندری» توسط نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و استاندار فارس به فرماندهی سپاه فجر فارس سپرده شده و طبق آخرین برنامه ریزی انجام شده پیکر پاک این شهید والامقام ساعت 9 روز دوشنبه 17 مرداد و همزمان با عاشورای حسینی از میدان «شهدا» در شیراز به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تشییع خواهد شد و در صحن اصلی حرم مطهر و روبروی مضجع شریف حضرت شاهچراغ (ع) به خاک سپرده خواهد شد.

صحرائیان اعلام کرد: پیش از این مقرر بود پیکر این شهید بی سر مدافع حرم در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده شود که اکنون با رضایت خانواده اش و پس از برگزاری آئین های وداع در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آرام خواهد گرفت.

کد خبر 1203409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha