رژیم صهیونیستی دچار یک بحران سیاسی است

سلطانی فر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دچار یک بحران سیاسی است و واقعاً این بحران تاکنون سابقه نداشته است، گفت: در کنار بحران سیاسی، مسائل اختلافات اجتماعی هم هست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، علی سلطانی فر، کارشناس مسائل فلسطین در برنامه گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دچار یک بحران سیاسی است و واقعاً این بحران تاکنون سابقه نداشته است، گفت: در کنار بحران سیاسی، مسائل اختلافات اجتماعی هم هست.

 

وی ادامه داد: ما شاهدیم که گروه‌های مردمی درون سرزمین‌های اشغالی دارای اختلافات بسیاری شدند و گروه ها، قومیت‌های متفاوت با رویکرد‌های متفاوت در مقابل همدیگر قرار دارند و از نظر اجتماعی هم این رژیم دارای یک سری ضعف‌های بسیار قوی است.

 

کارشناس مسائل فلسطین با بیان اینکه سفر بایدن به منطقه انجام شد تا بتواند مرهمی بر این مشکلات باشد، گفت: شاهد هستیم این سفر نتوانست آن اهدافی که از قبل مد نظر هم رژیم، هم آمریکا بود تأمین کند و تنها به یک سری قرارداد‌ها و پیمان‌هایی رسید و به طور خاص مثلاً با عربستان فقط توانستند یک فضای هوایی را باز کنند که بتوانند هواپیماهایشان از فضای عربستان هم استفاده کنند.

کد خبر 1203522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha