آغاز توزیع یک‌هزار و ۷۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان

سرهنگ قنبری از آغاز توزیع یک‌هزار و ۷۰۰ بسته غذایی و ۱۵ هزار پرس غذای گرم همزمان با تاسوعای حسینی در بین نیازمندان شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «بهزاد قنبری» امروز(یکشنبه، ۱۶ مرداد) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امروز همزمان با روز تاسوعای حسینی توزیع یک‌هزار و ۷۰۰ بسته غذایی و ۱۵ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان مناطق مختلف شهرستان آستارا آغاز شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه این تعداد بسته غذایی و غذای گرم به همت سپاه ناحیه، بسیجیان، گروه‌های جهادی و خیرین تهیه شده بود، افزود: ارزش ریالی بسته‌های غذایی و غذای گرم ۲۲ میلیارد ریال است.

 

وی مهم‌ترین هدف اجرای این رزمایش را ترویج فرهنگ احسان و اطعام خانوارهای نیازمند در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، مواسات و همدلی دانست و تصریح‌کرد: ارزش ریالی بسته‌های غذایی ۱۲ میلیارد ریال و ارزش غذای گرم ۱۰ میلیارد ریال است.

 

سرهنگ قنبری با اشاره به اینکه اقلام غذایی که در بین نیازمندان توزیع می‌شود شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، مرغ و ... است، گفت: برنامه‌ریزی شده که در مناسبت‌های دیگر ماه محرم و صفر، غذای گرم در بین افراد نیازمند توزیع شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه در ایام ماه محرم موکب و ایستگاه‌های صلواتی به همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در مناطق مختلف این شهرستان برپا شده است،خاطرنشان‌کرد: در ایام ماه محرم و سایر مناسبت‌های این ماه و ماه صفر، بسیجیان با توزیع چای و شربت از عزاداران پذیرایی کرده و می‌کنند و تاکنون سپاه ناحیه برای راه‌اندازی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی ۲ میلیارد ریال هزینه کرده است.

کد خبر 1203593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha