اجرای طرح "فرهنگ سازان حسینی" در آران و بیدگل

مسئول امور جوانان شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل از اجرای طرح فرهنگ سازان حسینی در حاشیه مراسم سوگواری حسینی خبر داد.

حمید خندانپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حسین بن علی(ع)، با همکاری سربازان علی بن موسی الرضا (ع) طرح «فرهنگ سازان حسینی» در آران و بیدگل اجرا شد.

 

مسئول امور جوانان شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل افزود: این یک طرح اجتماعی و فرهنگی است که در ایام محرم و برگزاری هیئت علی بن موسی الرضا (ع) در روزهای هشتم ، یازدهم و در روز شهادت امام رضا (ع) برگزار خواهد شد و در روز نخست اجرا با استقبال خوب همشهریان همراه بود.

 

مسئول امور جوانان شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل ادامه داد: این اقدام فرهنگی در راستای پاک سازی مسیر عزاداران حسینی، حرکتی ارزشمند و قابل تقدیر است که با همکاری و حمایت عزاداران  انجام می شود.

 

خندانپور عنوان کرد: در این روزهای معنوی از تمام شهروندان آران و بیدگل درخواست می شود که به نظافت محیط عزاداری شهرمان بیشتر توجه کنند و در پاک نگه داشتن مسیر هیئات مذهبی و رفت و آمد عزاداران کوشا باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: در طرح " فرهنگ سازان حسینی" گروه های چند نفری از عزاداران در انتهای هیئت علی بن موسی الرضا (ع) مسیر عزاداران را از لیوان های یکبار مصرف و سایر مواد پاکسازی می کنند. 

کد خبر 1203597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha