پویش « نذر امسال من، حمایت از یک یتیم» در زنجان اجرا می شود

صالحی گفت: پویش « نذر امسال من، حمایت از یک یتیم» با هدف جذب یکهزار و ۵۰۰ حامی در سطح استان زنجان اجرا می‌شود که مشارکت خیرین می تواند در تحقق برنامه های این بخش کمک زیادی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های موجود در عزاداری ماههای محرم و صفر در جهت جذب حداکثری حامیان و زمینه‌سازی برای مشارکت خیران در برنامه اجرایی کمیته امداد حمایت از یک یتیم در استان زنجان  در حال اجراست.

 


روح اله صالحی با بیان اینکه این پویش با تأسی از سیره و سبک زندگی ائمه معصومین (ع) می‌شود، اضافه کرد: برنامه‌ریزی شده است با مشارکت مطلوب خیران این مهم در سطح استان اجرایی شود.

 


این مسوول ادامه داد: این طرح در ماههای محرم و صفر، با استفاده از ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیات‌های مذهبی و نیز ظرفیت روحانیون، مبلغان و مداحان در هدایت نیت‌های خیرخواهانه و مشارکت گسترده زنجانی ‌ها برگزار می‌شود.

 


وی درباره روش‌های مشارکت در این طرح نیز  خاطر نشان کرد : خیران زنجانی می‌توانند، از طریق کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰، کد آنی پرداخت #۰۲۴*۱*۸۸۷۷*، ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، درگاه اینترنتی Ekram. Emdad.ir  و شماره ۳۳۷۷۸۱۹۵ در این طرح مشارکت کنند.

کد خبر 1203695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha