لازمه ظلم ستیزی ماهیت قیام عاشورا است

حجت الاسلام فدایی،گفت: لازمه ظلم ستیزی که ماهیت قیام عاشورا و تشکیل حکومت صالحان با محرویت عالمان جامع الشرایط درعصرغیبت است و وظیفه همه ماست که تابع محض ولایت فقیه باشیم تا راه راگم نکنیم و درمسیر اسلام ناب محمدی(ص) قدم برداریم.

حجت الاسلام محسن فدایی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری در روز عاشورا ،گفت: وجود اعمال و رفتار ناسنجیده و ناسازگار با تفکر متعالی امام حسین (ع) درمراسم سوگواری را آسیب و آفت مکتب انسان ساز واصلاح گر امام حسین (ع) است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنقروکلیایی،افزود:ماهیت قیام کربلا، امر به معروف و نهی از منکر و احیاء سنت پیامبر (ص) بود.

 

وی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین دستاورد و ماهیت قیام خونین اباعبدالله‌الحسین‌(ع) و یاران باوفایش احیای دین رسول اسلام(ص) بود، به‌طوری‌که مقابل انحراف و کج‌روی‌ها ایستاد.حجت الاسلام فدایی 

 

حجت الاسلام فدایی، تصریح کرد: نهضت عاشورایی امام حسین(ع) یک حرکت بزرگ فرهنگی بوده و عاشورا چراغ راه ملت‌های آزاده و مسلمان جهان است و  امام حسین(ع) با تحریف اسلام و انحطاط ارزش‌های اسلامی به مقابله پرداخت و این تحول عظیم را در جهان رقم زد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنقروکلیایی،اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) را یک حرکت انسان‌ساز بزرگ در مقطعی از تاریخ و الگویی در مسیر زندگی انسان‌ها  است و واقعه‌ی کربلا همواره از زوایای مختلف اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مورد نظر بوده و پیشینه‌ی سیاسی، فکری و آموزه‌ای آن بررسی شده است.

 

 درادامه وضعیت فرهنگی شهرستان را تشریح کرد و تقویت عقاید،ترویج نماز، عفاف وحجاب،امر به معروف ونهی از منکر، کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد و ترویج فرزند آوری را مهمترین اهداف تبلیغ مبلغین دانست وبراین نکته تاکید کرد که این مباحث بازبان روز وادبیات جوان پسند بیان شود. فدایی سنقر

کد خبر 1203725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha