برگزاری دومین سوگواره عکس عاشورایی آستارا

حجت‌الاسلام رضازاده از برگزاری دومین سوگواره عکس عاشورایی آستارا با عنوان« سرشت اشک» خبر داد.

حجت‌الاسلام«حسینعلی رضازاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: کانون فرهنگی سرشت به مناسبت ماه محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) دومین دوره سوگواره عکس عاشورایی آستارا را با عنوان« سرشت اشک» برگزار می‌کند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا افزود: تبیین بازشناسی فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن شور حسینی از اهداف برگزاری سوگواره عکس عاشورایی است.

 

وی با بیان‌اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و مسابقه در بخش‌های عکاسی با موبایل(آماتور) و عکاسی با دوربین حرفه‌ای برگزار می‌شود، تصریح‌کرد: عکاسان و علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های گرفته شده توسط موبایل یا دوربین عکاسی خود را از طریق شماره واتساپ ۰۹۱۱۲۸۳۶۱۴۳ یا به آدرس @kanoon_seresht در اینستاگرام ارسال کنند.

 

حجت‌الاسلام رضازاده گفت: همچنین عکاسان و علاقه‌‌مندان می‌‌توانند از طریق بارگذاری عکس در صفحات مجازی خود با هشتگ #سرشت-اشک و تگ کردن نشانی اینستاگرام @kanoon_seresht در این مسابقه شرکت کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا به شرایط پذیرش عکس‌ها در دومین سوگواره عکس عاشورایی«سرشت عکس» اشاره کرد و افزود: هر نفر حداکثر سه قطعه عکس می‌تواند ارسال کند و ادیت عکس‌ها نیز نامتعارف نباشد.

 

وی اضافه‌کرد:علاقه‌مندان هنگام ارسال عکس‌ها نام و نام خانوادگی و تلفن تماس خود را ارسال کنند.

 

حجت‌الاسلام رضازاده با بیان‌اینکه دومین دوره سوگواره عکس عاشورایی آستارا با عنوان« سرشت اشک» با همکاری اداره تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، افزود: آخرین مهلت ارسال آثار اربعین حسینی ۲۹ مردادماه سال جاری است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه ۵ شهریور زمان اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان دومین سوگواره عکس عاشورایی آستارا«سرشت عکس» است، خاطرنشان‌کرد: جوایز عکس‌های برتر نفر اول  ۱۵ میلیون ریال، نفر دوم ۱۰ میلیون ریال و نفر سوم ۵ میلیون ریال است.

کد خبر 1203730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha