بازدید مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران از دفتر خبرگزاری شبستان

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران دقایقی پیش به مناسبت ۱۷مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان روز خبرنگار را به خبرنگاران و تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی در این رسانه وزین تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ بیش از دو دهه است که سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» به عنوان روزی برای تجلیل از خبرنگاران در نظر گرفته شده و هر سال در این روز فعالان رسانه‌ها صدها پیام تبریک و قدردانی از  مدیران شهرستانی، استانی و مقامات کشوری و لشگری دریافت می کنند که خستگی یکساله را از تن می زداید و روحیه را برای تلاشی مضاعف دو چندان می کند و در این میان بازدید مسئولان استانی از دفاتر رسانه ها اثری مضاعف دارد.

 

امسال نیز تقارن بامسما و همسوی «روز خبرنگار» با «عاشورای حسینی»، افتخاری بس زیبند است که قسمت و روزی منادیان عرصه خبر و بصیرت افزایی شده تا این روز فرخنده برای همیشه تاریخ در یادها بماند و تاریخ تلاش و پشتکار صاحبان قلم را که در مسیر حق و حقیقت با حفظ امانت و صداقت طی طریق دارند گواهی دهد ...   

 

«حمیدرضا هراسانی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران دقایقی پیش با همراهی همکاران این سازمان ضمن بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان مازندران و گرامیداشت ایام عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران با وفای آن حضرت، روز خبرنگار را به فعالان این عرصه در خبرگزاری شبستان تبریک گفت.

 

وی با قدردانی از تلاش های خبرنگاران جهت همراهی با سازمان بسیج هنرمندان استان در امر خطیر اطلاع رسانی ماموریت های این سازمان، بیان کرد: نگاه نقادانه و صادقانه خبرنگار به عملکرد مسئولین و مشکلات جامعه و انعکاس دغدغه‌ها و تلاش برای امیدآفرینی در جامعه سبب می‌شود مدیران نیز از این نگاه، بهره‌مند شده و بخشی از مشکلات جامعه را با کمک خبرنگاران رفع کنند.

 

هراسانی اظهار امیدواری کرد که خبرنگاران با تاسی از بزرگ پیام رسانان کربلا حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) همانند گذشته در جهت ایجاد و تقویت فضای معنوی مدنظر امامین انقلاب اسلامی و اولیای معزز دبین مبین اسلام در جامعه امروزی کوشا باشند.

 

«سودابه احمدپور ملکشاه» مدیر خبرگزاری شبستان در استان مازندران نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این رسانه در راستای تحقق ماموریت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مهمترین دغدغه این خبرگزاری را حرکت در راستای ارزش های اسلامی و محقق شدن فرامین مقام معظم رهبری عنوان کرد.

 

به گزارش شبستان، در این بازدید مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران با اهدای لوح سپاس از تلاش های  مدیر خبرگزاری شبستان در استان مازندران برای انعکاس فعالیت های هنرمندان بسیجی دیار علویان قدردانی به عمل آورد.


کد خبر 1203981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha