برنامه های بصیرتی طی ماه های محرم و صفر در مساجد برگزار می شود

ابدالی پور گفت: طی ماه های محرم و صفر ویژه برنامه های بصیرتی با رویکرد مقابله با توطئه های دشمنان و ترویج معارف دینی در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: واقعه عاشورا یک تحول عمیق و انقلاب تاریخ ساز است و سرفصل شروع حماسه های عاشورایی محسوب می شود.

 

وی با بیان اینکه ماه محرم فرصتی بی نظیر برای ترویج معارف و ارزش های اسلامی است، افزود: باید از فرصت ماه های محرم و صفر برای بیان درس های عاشورا برای جوانان و نوجوانان بهره گرفته شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار داشت: بصیرت عاشورایی سرحلقه همه درس ها و عبرت های طول تاریخ و تاریخ اسلام است.

 

ابدالی پورافزود: بصیرت یکی از ضرورت های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و اعتقادی در همه جوامع به ویژه جوامع اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه اوج بصیرت در مکتب عاشوراست، ادامه داد: در کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش می شود از فرصت محرم و صفر برای ترویج و تقویت بصیرت بهره گرفته شود.

 

ابدالی پور با اشاره به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در طول دهه دوم محرم، افزود: برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف بصیرت افزایی و ترویج و نهادینه سازی ارزش های اسلامی برگزار می شود.

 

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان ادامه داد: برگزاری جلسات بصیرتی ویژه نوجوانان، مسابقات فرهنگی، مسابقات کتابخوانی، مسابقات نقاشی و جلسات سخنرانی و مجالس عزاداری از جمله اقداماتی است که در طول دهه دوم ماه محرم به همت اعضای کانون های مساجد برگزار می شود.

کد خبر 1203996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha