حضرت زینب(س) بهترین الگوی خبرنگاران و فعالان رسانه ای هستند

فرخنده گفت: حضرت زینب (س) بهترین الگوی رسانه ای و طلایه دار «جهاد تبیین» برای اصحاب رسانه هستند و از ایشان این درس را بیاموزیم که در اوج سختی ها می توان امید را به جامعه تزریق کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی فرخنده» امروز (18 مرداد) در دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: نگاه رسانه های خراسان جنوبی نگاه کلان انقلابی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: رسانه های استان دغدغه توسعه همه جانبه خراسان جنوبی را دارند که این نگاه ستودنی است و در استان نداریم رسانه ای که بخواهد عامدانه علیه مبانی اسلام و انقلاب قلم بزند و پایبندی به ارزش های انقلاب و اهداف کلان نظام در رسانه های استان وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه امروز 140 نشریه و پایگاه خبری فعال در خراسان جنوبی داریم، افزود: در حوزه نشریات سراسری 56 مورد نمایندگی و در حوزه سرپرستی های خبرگزاری سراسری 15 مورد در این استان فعالیت دارند.

 

فرخنده در ادامه گفت: 25 مورد مجوز دکه های مطبوعاتی در استان داریم که بسیاری فعال نشده اند و از این ظرفیت نیز می توان استفاده کرد؛ رسانه های خراسان جنوبی به دنبال رفع موانع موجود بر سر راه توسعه استان هستند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به مشکل قیمت کاغذ عنوان کرد: تیراژ روزنامه ها و نشریات در استان خراسان جنوبی نسبت به سنوات قبل به دلیل قیمت کاغذ سیر نزولی پیدا کرده است.

 

وی بیان داشت: امسال به دلیل تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی تلاش کردیم تا برنامه های این روز تنها اکتفا به روز خبرنگار نشود و دیدار با مجموعه خبرگزاری ها و سپرستی های استان و نشست اصحاب رسانه استان با استاندار خراسان جنوبی و تجدید بیعت با شهدا در دستور کار قرار دارد.

 

فرخنده با اشاره به اینکه مانور رسانه ای «نماز و امر به معروف و نهی از منکر» به همت بسیج رسانه خراسان جنوبی برگزار می شود، گفت: برگزاری یادوار شهدای عرصه خبر و رسانه در حسینیه جماران در دستور کار قرار دارد و در کنار این برنامه از مقام شامخ شهدا تجلیل و قدردانی خواهیم کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد: حضرت زینب (س) بهترین الگوی رسانه ای و طلایه دار «جهاد تبیین» برای اصحاب رسانه هستند و از ایشان این درس را می توانیم بیاموزیم که در اوج سختی ها می توان امید را به جامعه تزریق کرد و می توان به راحتی بر اساس قرآن کریم هیمنه پوشالی دشمن را فرو بریزیم.

 

 

کد خبر 1204040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha