دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران موجب تجدید روحیه برای خدمت‌رسانی است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کامیاران با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت‌رسانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کامیاران به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان با خانواده شهید گمنام «تراب علی باقری لاجوردی» اهل استان همدان که پس از ۳۰ سال از طریق DNA شناسایی شد، در منزل فرزند شهید «سید علی باتمانی» واقع در شهرستان کامیاران دیدار و از رشادت‌های این خانواده و همسر و فرزندان وی تجلیل کردند.


احمدرضا لطفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کامیاران در این دیدار با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت‌رسانی است.

وی افزود: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند و خدمت به آنها وظیفه ما است.

 

حسین ملکی، فرمانده سپاه پاسداران کامیاران در این دیدار ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت‌ اباعبدالله‌الحسین و تجلیل از رشادت و ایثار شهدا و ایثارگران اظهار داشت: حضور خانواده شهید تراب علی باقری لاجوردی و پیکر این شهید والامقام در شهرستان کامیاران باعث سرفرازی مردم این دیار است.


سرهنگ جلیلیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کامیاران نیز از رشادت‌های این خانواده تجلیل کردند.


شهید تراب علی باقری لاجوردی فرزند شادعلی، متولد سال ۱۳۲۹ و اعزامی از استان همدان است. این شهید بزرگوار در سال ۶۴ به جبهه اعزام و در عملیات والفجر ۸ در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل شد و در تاریخ ۲۵ فروردین سال ۱۳۹۲ مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) به عنوان شهید گمنام در شهر کامیاران از توابع استان کردستان تشییع و به خاک سپرده شد.
 

کد خبر 1204050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha