مسابقه كتابخوانی«عبادت احرار» برگزار می شود

حجت الاسلام سبحانی نیا گفت:مسابقه كتابخوانی «عبادت احرار» در خراسان رضوی برگزار می شود و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.namaz.ir مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌ الاسلام «امرالله سبحانی‌ نیا» در جمع خبرنگاران بیان کرد: ستاد اقامه نماز به منظور افزایش سرانه مطالعه در جامعه و ارتقای سطح علم و آگاهی عمومی مردم، نسبت به معارف و کارکردهای نماز، با معرفی کتب سودمند، زمینه ترویج و اشاعه فرهنگ نورانی نماز از طریق مسابقه کتابخوانی را فراهم می‌نماید.

 

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی افزود: از این‌رو، با هدف بهره‌گیری از ظرفیت معنوی ایام محرم و صفر، اقدام به برگزاری دومین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سال ۱۴۰۱، از کتاب نماز در سیره و سخن امام حسین(علیه‌السلام) با عنوان «عبادت احرار»، به قلم حجت‌ الاسلام و المسلمین، سیدجواد بهشتی و انتشارات ستاد اقامه نماز نموده است.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه از ۸ مرداد مصادف با اول محرم تا ۵ مهرماه مصادف با ۳۰ صفر، سالروز شهادت امام رضا(ع)، در تمامی استان‌های کشور و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، گفت: مهلت مطالعه کتاب و شرکت در آزمون مسابقه از تاریخ ۲۲ مرداد الی ۵ مهرماه سال جاری، به مدت ۴۶ روز تعیین شده است.

 

حجت‌ الاسلام سبحانی‌نیا افزود: آزمون مسابقه به صورت مجازی از طریق سامانه محراب به نشانی mehr.Namaz.ir در مدت زمان تعیین شده برگزار خواهد شد و نتایج مسابقه در تاریخ ۲۲ مهرماه مصادف با میلاد پیامبر(ص)، از طریق پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir و درگاه‌های دستگاه‌های اجرایی مشارکت کننده، اعلام خواهد شد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی با بیان اینکه علاقه‌مندان گروه سنی ۱۵ سال و بالاتر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، خاطرنشان کرد: برای تهیه این کتاب می توان از دو روش تهیه نسخه الکترونیکی (ایپاپ) کتاب با ۷۰% تخفیف به قیمت ۷۰هزار ریال از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir و نسخه فیزیکی کتاب با ۵۰% تخفیف به قیمت ۱۲۵هزار ریال از طریق انتشارات نورالمبین، سیدمجید حسینی با شماره‌های تماس: ۰۵۱۳۳۶۸۷۱۷۷ -۰۹۱۵۵۰۸۰۹۴۵-۰۹۳۰۴۲۰۰۱۱۹ به آدرس میدان طبرسی ضلع شرقی طبرسی۱۳ اقدام نمود.

 

وی با تاکید بر ارسال گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته تا مورخه ۱۴۰۱/۶/۱ به ستاد اقامه نماز استان، گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.namaz.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1204073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha