عدم رعایت اصول اخلاق حرفه ای توسط برخی از مدیران دستگاه های اجرایی

سالاری گفت: برخی از مدیران دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی به گزارش عملکرد دادن اکتفا کرده و متاسفانه از خبرنگاران به عنوان تبلیغات چی خود استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سمانه سالاری» امروز (18 مرداد) در دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: یک چالش بزرگ در حوزه رسانه ای خراسان جنوبی وجود دارد و آن عدم رعایت اصول اخلاق حرفه ای توسط برخی از مدیران است.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی ادامه داد: این موضوع گریبان گیر خبرنگاران و رسانه های استان شده است، مدیرانی که از راست گفتن ها و بیان واقعیت دور هستند و به گزارش عملکرد دادن اکتفا کرده اند؛ برخی از مدیران از خبرنگاران به عنوان تبلیغات چی خدمات خود استفاده می کنند.

 

وی با بیان اینکه خبرنگاران برای رسیدن به اهداف بلند استان بهتر از برخی از مدیران قدم برداشته اند، افزود: متاسفانه برخی از مدیران ، خبرنگاران را در مقابل خود می بینند و مدیری که مشکلات جامعه رسانه ای را نتواند درک کند قطعا نمی تواند مشکلات جامعه را به خوبی درک کند.

 

«علیرضا آیینه دار» مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی هم در این دیدار اظهار داشت: امیدواریم با اتحاد و وحدت بیشتر در جهت رشد و تعالی استان خراسان جنوبی قدم برداریم.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با اشاره به «جهاد تبیین» گفت: «جهاد تبیین» یک تکلیفی است که همه ما در حوزه رسانه باید انجام دهیم و اجرای برنامه ها و اتفاقات موثرتری را در دستور کار داشته باشیم.

 

 

کد خبر 1204078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha