بیش از ۲۹۱ میلیارد ریال جزای نقدی برای متخلفین در تعزیرات حکومتی کردستان صادر شده است

حسینی گفت: ۲۹۱ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال محکومیت و جزای نقدی برای متخلفین در سه بخش کالا خدمات، قاچاق کالا و ارز و پرونده‌های مربوط به تخلفات کالاهای بهداشتی، دارویی و درمانی در تعزیرات حکومتی استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون صادر شده است.

سیدنجیم حسینی مدیرکل تعزیزات حکومتی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 291 میلیارد و 281 میلیون ریال محکومیت و جزای نقدی برای متخلفین در سه بخش کالا خدمات، قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی استان صادر شده است.

 

 

وی بیان کرد: این پرونده‌های مربوط به تخلفات کالاهای بهداشتی، دارویی و درمانی در سطح استان بوده است.

 

 

حسینی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 3 هزار و 68 پرونده تخلفات صنفی وارد تعزیرات حکومتی شده است،  عنوان کرد: 2 هزار و 282 پرونده ورودی مربوط به کالا و خدمات، 706 مورد مربوط به قاچاق کالا و ارز و 79 مورد مربوط به کالاهای بهداشتی و دارو و درمان بوده است.

 

 

مدیرکل تعزیزات حکومتی کردستان یادآور شد: امسال به 2 هزار و 235 پرونده قاچاق کالا و خدمات، 700 پرونده قاچاق کالا و 79 مورد پرونده قاچاق کالاهای بهداشتی، دارو و درمان در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.

 

 

حسینی درصد عملکرد در ورود و رسیدگی به پرونده تخلفات را در کالا و خدمات 97.90، کالا و ارز 99.20 عنوان و اضافه کرد: میزان وصولی در بخش پرونده‌های کالا و خدمات 51 میلیارد و 762 میلیون ریال، پرونده قاچاق کالا و ارز 238 میلیارد و 299 میلیون ریال و در زمینه پرونده تخلفات بهداشتی یک میلیارد و 218 میلیون ریال بوده است.

 

 

به گفته وی، در مجموع 291 میلیارد و 281 میلیون ریال محکومیت و جزای نقدی برای متخلفین در سه بخش کالا خدمات، قاچاق کالا و ارز و پرونده‌های مربوط به تخلفات کالاهای بهداشتی، دارویی و درمانی در تعزیرات حکومتی استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون صادر شده است.

کد خبر 1204106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha