تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر گیلان در دهه اول محرم ۱۴۰۱

غلامی در تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر استان گیلان در دهه اول محرم ۱۴۰۱ گفت: به تعداد ۴۰۰ نفر خدمات سرپایی و حضوری داده شده است که از این بین، یک نفر توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» امروز(سه شنبه، ۱۸ مرداد) در تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر استان گیلان در دهه اول محرم ۱۴۰۱ اظهار کرد: با توجه به ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در دهه اول محرم  پایگاه‌های امداد و نجات، مراکز عملیاتی و عوامل اجرایی حوزه امداد و نجات در حالت آماده باش قرار گرفتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: در دهه اول محرم تعداد تیم های عملیاتی ۴۰ تیم و تعداد کل نیروهای عملیاتی ۲۰۰ نفر بوده است.

وی ضمن اشاره به خدمات ارائه شده حضوری و سرپایی گفت: همچنین به ۴۰۰ نفر خدمات سرپایی و حضوری داده شده است که از این بین، یک نفر توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

غلامی تصریح کرد: تعداد ۳۰ دستگاه خودروی آمبولانس و ۱۰ خودروی کمک دار در عملیات های مذکور به کارگیری شده است، همچنین تعداد ۱۲ چادر نیز جهت ارائه خدمات امدادی به مردم در نقاط تعبیه شده استان در ایام مذکور برپا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به مراسم عزاداری هیئت علی اکبر جوانان جمعیت هلال احمر گیلان در تاسوعای حسینی اظهار داشت: در روز تاسوعای حسینی، هیئت علی اکبر جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز هزار پرس غذای گرم و مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام «محمدرضا تویسرکانی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در حرم فاطمه اخری خواهر امام رضا( علیه السلام) رشت برگزار کرد.

گفتنی است، جمعیت هلال احمر استان گیلان ۲۱۰۲ امدادگر و نجاتگر و ۳۱۶ نفر پرسنل دارد.

 

کد خبر 1204110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha